تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹

مدافعان استقلال دلیل پیروزی فولاد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت مقابل فولاد عملکرد خوبی نداشتند و این امر باعث شد تا برابر شاگردان جواد نکونام تن به شکست دهند.

باشگاه استقلال

رویداد۲۴ محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست آبی‌پوشان پایتخت مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برترگفت: بازی در نیمه اول اصلا خوب نبود و بازی خوبی از دو تیم شاهد نبودیم اما در نیمه دوم بازی روند بهتری پیدا کرد.

استقلال تیم محکمی در این بازی نبود. استقلال با تیزهوشی قایدی پنالتی گرفت اما ضعف خط دفاعی و عدم یارگیری مدافعان باعث شد گل دریافت کنیم.

او ادامه داد:‌ گل دوم هم به خاطر ضعف مدافعان استقلال به ثمر رسید. پریرا در محوطه جریمه استقلال آزاد بود و این بازیکن موفق شد از استقلال پنالتی بگیرد. به نظر من استقلال در بازیسازی مشکل دارد و با رفتن کریمی، میانه زمین خالی شده است و چند بازیکنی که در خط هافبک بازی کردند، کاملا یک شکل بودند.


بیشتر بخوانید: جدول لیگ برتر فوتبال پس از دیدار استقلال - فولاد


نوری افزود: خط حمله ما در این بازی تغذیه نشدند و فکر می‌کنم استقلال نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد. تیم باید خط دفاع خود را ترمیم کند. فولاد هم در یارگیری مهاجمان استقلال خوب عمل کرد و باعث شد این نتیجه شکل بگیرد. به نظر من تعویض‌های استقلال بسیار دیر انجام شد و کیفیت خوبی نداشت.

فکر می‌کنم تعویض‌های بهتری باید دراین بازی انجام می‌شد و امیدوارم استقلال در بازی‌های بعدی بتواند عملکرد بهتری داشته باشد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان