تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹

کی‌روش سرمربی شجاع خلیل‌زاده می‌شود؟

یک روزنامه نگار پرتغالی ادعا کرده که باشگاه الریان قطر به دنبال استخدام کارلوس کی‌روش است.

شجاع خلیل زاده

رویداد۲۴ اخراج کارلوس کی‌روش از تیم کلمبیا سبب شد تا این سرمربی مشهور پرتغالی دوباره به تیتر یک رسانه ها تبدیل شود و باشگاه های مختلف را به عنوان مشتری خود ببیند. او که در آسیا، ۷ سال موفق را با تیم ملی ایران داشت، حالا یک پیشنهاد عجیب را از لیگ ستارگان قطر دریافت کرده که معادلات جالبی را می‌تواند رقم بزند.

آنطور که برونو آندراده روزنامه نگار پرتغالی نزدیک به کی‌روش در صفحه شخصی خود نوشته، باشگاه الریان قطر شدیداً استخدام کی‌روش را دنبال می‌کند و امیدوار است با جلب رضایت او، این انتقال پرسروصدا را رقم بزند؛ انتقالی که در صورت وقوع، باشگاه سرخپوش قطری را صاحب باتجربه ترین و شاید بهترین سرمربی لیگ ستارگان می‌کند.

هرچند که حضور کی‌روش روی نیمکت الریان بعید و دور از ذهن به نظر می‌آید اما به هر حال حضور شجاع خلیل زاده در این تیم سبب شده تا این خبر بیش از حد معمول مورد توجه طرفداران ایرانی قرار بگیرد. شجاع در دوره کاری کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، ابتدا جزو مدافعان مورد علاقه سرمربی پرتغالی بود اما در یکی از اردوها اتفاقاتی رقم خورد که باعث شد تا خلیل زاده پنج سال باوجود درخشش در تراکتور، سپاهان و پرسپولیس رنگ پیراهن تیم ملی را نبیند.

شجاع خلیل زاده

الریان دیگو آگیره اروگوئه ای را به عنوان سرمربی در اردوی خود دارد اما کسب تنها ۱۱ امتیاز از ۷ بازی نخست فصل و اختلاف هست امتیازی تا صدر جدول، سبب شده تا الریانی ها اخراج او و قرارداد با کی‌روش را دنبال کنند؛ موضوعی که اگر به سرانجام برسد ممکن است در آینده شجاع هم تاثیر بگذارد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان