تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۹

جزییات واریز بسته معیشتی ۱۰۰هزار تومانی

شمس گفت: بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی که قرار است به حساب سرپرستان خانوار واریز شود جدا از یارانه معیشتی (یارانه بنزین) است.

زمان واریز معیشتی ۱۰۰هزار تومانی

رویداد۲۴ یکی از سوالاتی که درخصوص بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی توسط افراد مطرح می‌شود این است که این مبلغ جدا از یارانه معیشتی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود یا با یارانه معیشتی ادغام شده است؟

به همین منظور حامد شمس در این باره، گفت: بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی که به ازای هریک از اعضای خانواده قرار است به حساب سرپرستان خانوار واریز شود جدا از یارانه معیشتی (یارانه بنزین) است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: این بسته معیشتی در ۴ ماه به ازای هریک از اعضای خانواده، ۱۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست خانوار قرار است واریز می‌شود.


بیشتر بخوانید: مراقب باشید، هر پیامی بسته حمایتی کرونا نیست


گفتنی است؛ مشمولان این بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی، یارانه معیشتی بگیرانی است که شغل ثابت و درآمد ثابت ندارند. کارگران ساختمانی، رانندگان و... هریک از افرادی که یارانه معیشتی را ماهانه دریافت می‌کنند و شغل و درآمد ثابت هم ندارند مشمول این تسهیلات هستند.

به گفته وزارت رفاه، ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر که در دهک‌های پایین جامعه قرار دارند و شغل و درآمد ثابت ندارند، مشمول دریافت این بسته هستند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از شناسایی آن‌ها، لیست این افراد را به سازمان برنامه و بودجه برای واریز ارسال می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان