تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

اظهارات تازه پمپئو علیه ایران و سپاه

وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگویی با «واشنگتن اگزمینر»، با استناد به ادعایی تاییدنشده، جمهوری اسلامی ایران را خانه «القاعده» خواند.

مایک پمپئو

رویداد۲۴ مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگویی با واشنگتن اگزمینر در اظهاراتی خصمانه و بدون استناد به مدارک مستدل، مدعی شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقیرتر از حالتی هستند که اگر سیاست‌های دولت قبلی باقی می‌ماند، می‌بود و فکر می‌کنم حدود ۷۰ میلیارد دلار فقیرتر شده است.

پامپئو در ادامه ادعا کرد: این پول دیگر در دست‌های آنها نیست. بیاییم و به ایرانی‌ها پاداش بدهیم؟ برای آن‌ها رهایی اقتصادی قائل شویم؟ به فرانسوی‌ها یا انگلیسی‌ها اجازه دهیم در آنجا تجارت کنند؟ به یاد داشته باشید حتی در دوران توافق هسته‌ای، شرکت‌های آمریکایی مجاز نبودند آنجا تجارت کنند. این چقدر عجیب است؟

پمپئو همچنین در اظهارات خود با طرح ادعای کشته شدن نفر دوم القاعده در کشورمان - که در ادعای برخی رسانه‌های خارجی مطرح شده بود و رسما از سوی مقامات جمهوری اسلامی ایران تکذیب شده است - ایران را خانه «القاعده» نامید.

 
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
1
دوکلمه اظهارنظرازاقای پیمپاسگ خالدارصهیونیست
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
1
اونقدر در داخل کشور بیکاری فقر تبعیض و در ادارتی مثل دادگستریها توهین شنیدیم دیگه حس وطنپرستی مون ضعیف شده و همینکه بتونیم خودمونو زنده نگه داریم تا بتونیم هزینه های سرسام آور زندگی رو از قبیل گاز برق و مایحتاجی چون روغن و برنج و لبنیات که هر سال ثیمتشون دوبرابر میشه رو بدیم هنر کردیم وگرنه اگه این مشکلات کم بود جواب این شیاطین رو خود مردم میدادند
نظرات شما
پیشخوان