تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۹

دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر انگلستان

دیدارهای چهاردهمین هفته لیگ برتر انگلیس با مسابقه دو تیم کریستال پالاس و لیورپول آغاز شد.

رویداد ۲۴ دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس از روز شنبه با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن تیم فوتبال لیورپول میزبان خود تیم کریستال پالاس را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد.

لیگ برتر فوتبال انگلستان ۲۱–۲۰۲۰ بیست و نهمین دوره از مسابقات لیگ برتر، بالاترین سطح از فوتبال حرفه‌ای انگلیس است باشگاه لیورپول که در فصل قبل نوزدهمین عنوان قهرمانی خود در تاریخ لیگ و اولین در دوران لیگ برتر را به دست آورد، به عنوان مدافع قهرمانی پا به عرصه رقابت‌های این فصل گذاشت. در ابتدا قرار بود این فصل در ۸ اوت آغاز شود، اما در نتیجه تعویق رقابت‌های فصل گذشته به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا به ۱۲ سپتامبر موکول شد.
مقرر شده بود تا این فصل از لیگ برتر، دومین فصلی باشد که ماه فوریه را با تعطیلات نیم فصل سپری می‌کند، با این حال، به دلیل شروع دیرهنگام لیگ و فشردگی مسابقات، تعطیلات زمستانی کنار گذاشته شد. همچنین این دومین فصل از لیگ برتر است که از VAR در آن استفاده می‌شود. مانند هفته‌های پایانی در فصل گذشته، بازی‌ها بدون حضور هواداران یا با حضور محدود آنها تا پایان هفته دوازدهم رقابت ها اجازه ورود تیم های لندنی و منچستری وجود نداردولی تیم های مرسی سایدی و تیم هایی غیر از این دو منطقه می توانند شاهد حضور تماشاگرهایشان در استادیوم هایشان باشند.
بیست تیم در لیگ با یکدیگر رقابت کردند. هفده تیم بالای جدول از فصل قبل و ۳ تیم صعود کرده از دسته چمپیونشیپ. تیم‌های صعود کرده عبارتند از فولام، وست برومویچ و لیدزیونایتد که جایگزین تیم‌های سقوط کرده از فصل ۲۰–۲۰۱۹، واتفورد و بورنموث (پس از پنج سال حضور در لیگ برتر) و نوریچ سیتی (پس از یک سال در برترین سطح از فوتبال انگلستان) شدند. در تصاویر روز عکس هایی از تیم هایی که در این هفته با یکدیگر رقابت کردند را ببینید.

منبع: Premier League

رقابتهای لیگ برتر انگلیس
تاتنهام صفر و لسترسیتی دو
رقابتهای لیگ برتر انگلیس
وست برومویچ آلبیون صفر و آستون ویلا سه
رقابتهای لیگ برتر انگلیس
اورتون دو و آرسنال یک
رقابتهای لیگ برتر انگلیس
تیم ساوت همپتون صفر و منچستر سیتی یک
رقابتهای لیگ برتر انگلیس
نیوکاسل یونایتد یک فولهام یک
رقابتهای لیگ برتر انگلیس
برایتون و هاو آلبیون با نتیجه تساوی یک بر یک
رقابتهای لیگ برتر انگلیس
منچستر یونایتد شش و لیدز یونایتد دو
رقابتهای لیگ برتر انگلیس
کریستال پالاس صفر و لیورپول هفت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عکس روز ، تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان