تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۹
در لیگ اهداف پروازی رخ داد

برد تیم پگاه در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر تیراندازی

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی کشور، با برد تیمی پگاه و کسب مدال برنز انفرادی تراپ بانوان به پایان رسید.
برد تیم پگاه در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر تیراندازی
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مسابقات، جمعه ۲۸ آذر ماه، با حضور۶ تیم امروز به میزبانی تیم صنایع شیر ایران (پگاه) در میدان اهداف پروازی رو باز مجموعه ورزشی آزادی برگزار و در پایان سه راند ماده‌های تراپ و اسکیت، تیم‌های صنایع شیر ایران (پگاه)، صنایع بازیافت راتا شمال و بیمارستان نیکان به ترتیب برابر تیم‌های هیات کرمان، دراک شیراز و دریاچه ارومیه به پیروزی دست یافتند.

در بخش انفرادی تراپ زنان، سپیده سیرانی از تیم صنایع بازیافت راتا شمال عنوان نخست، شیوا فرح پور از تیم دریاچه ارومیه و مرضیه پرورش نیا از صنایع شیر ایران (پگاه) نیز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش انفرادی تراپ مردان، مسعود عزیزیان از بیمارستان نیکان، بابک یگانه از دریاچه ارومیه و محمدرضا قاسمی از بیمارستان نیکان به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم ایستادند.

در پایان مراسم اهدای جوایز به ورزشکاران برتر با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان برگزار شد.

گفتنی است، این رقابت‌ها از طریق شبکه ورزش سیما به صورت زنده پوشش داده شد.
 
برد تیم پگاه در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر تیراندازی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان