تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۹

غلامپور: تبریک استراماچونی سورپرایز بزرگی برای من بود

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که تبریک تولدش از سوی آندره‌آ استراماچونی و دستیارانش سورپرایز بزرگی برای او بوده است.

 تبریک استراماچونی به غلامپوررویداد۲۴ بهزاد غلامپور درباره تبریک سالروز تولدش از سوی آندره‌آ استراماچونی گفت: اقدام استراماچونی سورپرایز بزرگی برای من بود. اینکه یک نفر از آن طرف دنیا تولد دوست و همکارش را تبریک بگوید، ارزش بزرگی دارد. من خودم صفحه شخصی در اینستاگرام ندارم و سیاوش، پسرم موضوع را به من گفت.

وی افزود: در کنار استراماچونی، باید از سباستین لتو، مارکو و عمر دانسی هم تشکر کنم و معرفت و بزرگی‌شان را نشان دادند و سنگ تمام گذاشتند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه شاید استراماچونی دلتنگ شادی‌های بعد از گل و پریدن او شده است، گفت: شاید اینطور باشد اما او مرا سورپرایز کرد. در طی 6 ماه کار کردن با او پی بردم او انسان بزرگی است. متاسفانه نگذاشتند او در استقلال بماند وگرنه 120 درصد شک نکنید او با استقلال قهرمان ایران و آسیا می‌شد.


بیشتر بخوانید: سقوط عجیب پرسپولیس!


غلامپور با اشاره به خاطره‌ای از استراماچونی تاکید کرد: به استراماچونی پیشنهاد دادم برای اهدای سلول‌های بنیادی خون تبلیغ کند و گفتم اگر از خون می‌ترسد به صورت نمادین در حال دادن خون باشد اما او گفت من ظاهری کاری انجام نمی‌دهم و اگر قرار باشد این کار را بکنم، دلی خواهم کرد.

وی در رابطه با شرایط این فصل تیم فوتبال استقلال گفت: برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم که نتیجه بگیرد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان