تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۹

زمان دیدار پرسپولیس و ذوب آهن مشخص شد

مشاور سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در همان تاریخ ۱۰ دی برگزار می‌شود، زیرا تغییر زمان این مسابقه کار ما را برای ادامه رقابت‌ها سخت می‌کند.
زمان دیدار پرسپولیس و ذوب آهن مشخص شد
رویداد۲۴ غلامرضا بهروان درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای تعویق دیدار این تیم با ذوب‌آهن در تاریخ ۱۰ دی اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس درخواست خود را ارائه کرد، اما سازمان لیگ تاکنون در این مورد به نتیجه نرسیده و دیدار با ذوب‌آهن طبق برنامه از قبل اعلام شده برگزار خواهد شد. واقعا تغییر زمان این مسابقه خیلی سخت است. اگر به برنامه دیدار پرسپولیس با نساجی و بازی این تیم با ذوب‌آهن نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید ۵ روز فاصله بین این دو مسابقه وجود دارد.

مشاور سازمان لیگ فوتبال ایران ادامه داد: برنامه‌ریزی مسابقات مانند بحث‌های ریاضی زنجیروار است. اگر بخواهیم تاریخ برگزاری یک مسابقه را تغییر بدهیم مجبور می‌شویم زمان بازی بعدی همین دو تیم را با تیم‌های دیگر هم عوض کنیم و این روند دو هفته بعدش به ۸ تیم می‌رسد. به همین دلیل تعویق مسابقات مشکل‌ساز خواهد شد.

وی درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای مشخص شدن دلایل لغو دیدار با ذوب‌آهن عنوان کرد: سازمان لیگ باید این موضوع را بررسی کرده و به پرسپولیس پاسخ بدهد. برخی موارد در پروتکل‌های بهداشتی آمده که باید طبق همان بررسی‌های لازم صورت بگیرد و به این باشگاه پاسخ داده شود.

مشاور کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره درخواست ابراهیم شکوری مبنی سه بر صفر اعلام شدن نتیجه دیدار با ذوب آهن به سود پرسپولیس در صورت اثبات تخلف تیم حریف توضیح داد: اجازه بدهیم مراجع ذی‌صلاح طبق قانون به درخواست باشگاه پرسپولیس رسیدگی کرده و مطابق مقررات پاسخ بدهند. اینگونه اظهارنظر‌ها شخصی است و فقط برای منافع پرسپولیس مطرح می‌شود، اما مراجع قانونی می‌توانند به درخواست این باشگاه رسیدگی کرده و پاسخ مشخصی به آن بدهند.

بیشتر بخوانید: نقشه یحیی برای جانشین بشار رسن
بهروان درباره آخرین وضعیت ورزشگاه وطنی قائم‌شهر برای میزبانی از دیدار نساجی و پرسپولیس گفت:‌همه مسؤولان استان و شهرستان قائم‌شهر بسیج شده‌اند تا این بازی با خوبی و خوشی برگزار شود، زیرا میهمان ما تیم بزرگ پرسپولیس و نایب قهرمان آسیا است. این تیم زحمت زیادی برای رسیدن به این جایگاه کشید و باید از کادر فنی، بازیکنان و عوامل مدیریتی‌اش که برای موفقیت در این رقابت‌ها هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند تشکر کنیم. به هر حال فوتبال بالا و پایین دارد و پرسپولیس با وجود شایستگی نتوانست قهرمان شود.

وی درباره درخواست باشگاه نساجی برای تعویق دیدار با پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر توضیح داد: سازمان لیگ با این موضوع مخالفت کرد، زیرا همان فرمولی که گفتم برای دیدار‌های نساجی هم رعایت شده است. البته برخی درخواست‌های نساجی به حق است، زیرا این تیم در تهران تمرین می‌کند و باید مانند پرسپولیس به قائم‌شهر بیاید و پس از بازی هم مانند حریف از این شهر برود. در صورتی که اگر در شهر خود تمرین کند نیازی نیست در هفته دو بار سفر کند و یک هفته درمیان به سفر می‌رود. با توجه به درخواست این باشگاه ما هم نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کردیم، اما پاسخ این سازمان طبق قانون منصفانه بود و آن را به نساجی منعکس کردیم.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ برتر
نظرات شما
پیشخوان