تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۹

گرانترین میوه‌های بازار کدامند؟

آناناس در صدر گرانترین میوه‌های بازار قرار دارد.
گرانترین میوه‌های بازار
رویداد۲۴  براساس نرخنامه کشف قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان مرکزی، آناناس کارتنی به قیمت هر کارتن ۷۰۰ تا ۹۰۰هزار تومان (هر کارتن شامل شش عدد آناناس)، انار کوهستان با قیمت ۱۵ تا ۲۱ هزارتومان، گلابی شاه میوه و بیروتی ۱۷ تا ۳۰هزار تومان، موز ۲۹ تا ۳۳ هزار تومان، به ۱۰ تا ۱۸هزار تومان، خرمالو کن ۱۳ تا ۲۰ هزار تومان، پرتقال ناول ۱۳ تا ۱۹هزار تومان به فروش می‌رسد که این اقلام با اعمال سود ۳۵درصدی در خرده فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

براساس مشاهدات میدانی از برخی از خرده فروشی‌های تهران، آناناس با قیمت ۱۶۰ تا۱۸۰، نارگیل با قیمت ۳۵ تا ۴۴، موز ۳۸ تا ۴۳ هزارتومان، گلابی درجه یک ۲۸ تا ۳۸ هزار تومان، انار کوهستان ۲۷ تا ۳۵ هزارتومان و خرمالو ۲۵ تا ۳۴هزار تومان به ترتیب جزو گرانترین میوه‌های بازار به شمار می‌آیند.

گفتنی است، قیمت‌های ذکر شده حدودی و برای برخی از خرده فروشی‌های سطح شهر تهران بوده و شامل همه میوه فروشی‌ها نمی‌شود. ممکن است در برخی مناطق قیمت اقلام مذکور بیشتر یا کمتر باشد.

بیشتر بخوانید: شب یلدا مردم به جای آجیل پفک خریدند!
همچنین براساس نرخ نامه میادین میوه و تره بار، گرانترین میوه‌های میادین به ترتیب موز با قیمت هر کیلوگرم ۲۲ هزار تومان، گلابی هر کیلوگرم ۱۷هزار و ۹۰۰تومان، ازگیل هر کیلوگرم ۱۳هزار و ۹۰۰تومان، خرمالو هر کیلو ۱۳هزار و ۵۰۰ تومان، انار ممتاز هر کیلو ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان، کیوی ممتاز هر کیلو ۱۲ هزار و ۹۰۰تومان، انگور شاهرودی هر کیلو ۱۲هزار و ۸۰۰تومان، انگور بی‌دانه و مهری هر کیلوگرم ۱۲هزار و ۵۰۰تومان، پرتقال تامسون جنوب هر کیلو ۱۲هزار و ۲۰۰تومان و بِه هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان