تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۹

قورباغه امشب پخش خواهد شد

قسمت نخست مجموعه نمایش خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی، ساعت ۲۰ امشب منتشر خواهد شد.

سریال قورباغه

رویداد۲۴ با اعلام نماوا و پس از حل شدن مشکلات قضایی، قسمت اول سریال «قورباغه» از ساعت ۲۰ امشب روی سامانه نماوا منتشر می‌شود.

در خبر روابط عمومی نماوا آمده: «مخاطبین محترم نماوا که مشتاق تماشای سریال «قورباغه» بوده‌اید، حتما می‌دانید تاخیر در پخش این سریال مربوط به مسائل قضایی بوده و نماوا از هفته‌های گذشته آمادگی پخش این سریال را داشته است.
بیشتر بخوانید: اولین تیزر از پرحاشیه‌ترین سریال هومن سیدی +فیلم
در روز‌های گذشته نماوا برای احترام به مخاطبان خود، با همراهی ساترا و وزارت ارشاد اسلامی و با تعامل با قوه‌قضاییه تلاش خود را معطوف به حل مشکلات پیش‌آمده، پیرامون پخش سریال «قورباغه» کرد تا شرایط پخش هر چه زودتر مهیا شود. بر همین اساس و طبق رایزنی با نهاد‌های ذی‌ربط و بر اساس دستور قوه‌قضاییه، به اطلاع می‌رسانیم مشکلاتی که پیرامون پخش سریال قورباغه وجود داشت برطرف شده و این سریال امشب به صورت انحصاری از نماوا و اپلیکیشن روبیکا منتشر می‌شود.

ضمن تشکر از صبوری و همراهی شما عزیزان، لازم به توضیح است پس از صدور مجوز‌های لازم، این هفته، سریال «قورباغه» چهارشنبه ساعت ۸ پخش خواهد شد و از هفته‌های آینده طبق برنامه از پیش اعلام شده، این سریال به صورت انحصاری هر دوشنبه راس ساعت ۸ از نماوا پخش می‌شود.»
 
منبع: سینما دیلی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان