تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۹

سید حسن خمینی: لازم باشد آبرویمان را در راه امام می‌دهیم

در مراسمی در حسینیه جماران، طی حکمی از سوی سید حسن خمینی، حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری به عنوان سرپرست جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی منصوب شد.

سید حسن خمینی

رویداد۲۴ مراسم معارفه سرپرست جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) صبح روز پنج شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، جمعی از اعضای بیت امام، مسئولان موسسه و شخصیت های سیاسی و فرهنگی در حسینیه جماران برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی سید حسن خمینی، حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری به عنوان سرپرست جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی منصوب شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به تغییرات مدیریتی در این موسسه گفت: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در آینده به صورت شورایی پیش خواهد رفت. البته آقای کمساری سرپرست آن خواهند بود، ولی هیأت مدیره ای همراه خواهند بود که مؤسسه را کمک کنند.

وی یادآور شد: مؤسسه در طول عمر خودش با تمام توان ایستاده که امام وجه المصالحه هیچ تفکر و جناحی نشود و اتفاقا بخش مهمی از اتهامات به خاطر این است که این مجموعه استقلال خودش را حفظ کرده و با موج های گذرا همراه نشده است.

سیدحسن خمینی افزود: ما نه خودمان و نه هیچ نهادی را متولی انحصاری قرائت و تفسیر شخصیت و اندیشه امام نمیدانیم و هیچ وقت نیز جلو نقل خاطرات از امام را نگرفته ایم؛ گرچه اگر جایی سندی بر خلاف آن داشته باشیم، منتشر می کنیم.

بسیاری افراد جانشان را در راه امام دادند و ما هم اگر لازم باشد باید آبرویمان را بدهیم

وی اظهار داشت: ایستادن بر مواضع بسیار سخت است و ما باید بر عقیده ای که داریم ثابت قدم بمانیم و ارزش مؤمن هم این است که در فراز و فرودها ایستادگی کند.

یادگار امام در پایان گفت: بسیاری افراد جانشان را در راه امام دادند و ما هم اگر لازم باشد باید آبرویمان را بدهیم. ان شاء الله دوستان با همت بتوانند این مسیر را ادامه بدهند.

منبع: انتخاب
نظرات شما
پیشخوان