تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۹

مشکلات عجیب برای پرسپولیسی شدن رامین رضاییان

در روزهای گذشته در حالی شایعاتی درباره بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح شده که هنوز هیچ مذاکره‌ای برای این انتقال انجام نشده است.

 رامین رضاییان

رویداد۲۴ در روزهای گذشته و پس از ناکامی تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، شایعات زیادی درباره بازگشت رامین رضاییان به جمع سرخپوشان مطرح شده است و هواداران این تیم نیز در فضای مجازی علاقه‌ای بسیاری به این موضوع نشان داده‌اند؛ با این وجود و در حالی که گفته می‌شود باشگاه الدحیل قصد دارد در نیم‌فصل رامین رضاییان را به تیم دیگری انتقال دهد اما عواملی وجود دارند که بازگشت رضاییان به پرسپولیس را دشوار می‌کنند.

در همین زمینه طبق شنیده‌ها هنوز کادر فنی پرسپولیس درخواستی به مدیران باشگاه برای مذاکره با رامین رضاییان نداده‌ و هیچ اقدامی هم تا این لحظه برای مذاکره با این بازیکن انجام نشده است.

همچنین طبق خبرهای منتشر شده در رسانه‌های قطری، باشگاه الدحیل به دلیل حضور در جام باشگاه‌های جهان فعلاً تصمیم قطعی درباره رضاییان نگرفته است و باید دید سرنوشت این بازیکن در قطر به کجا خواهد رسید، هر چند گفته می‌شود چند باشگاه متمول قطری نیز خواستار به خدمت گرفتن مدافع ایرانی الدحیل هستند و همین موضوع و رقم بالای قرارداد رضاییان نیز کار پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن را سخت می‌کند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان