تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۹

مرد انتقام جو آبروی زن مطلقه اش را در فارس برد

انتقام جویی از همسر سابق در اینستاگرام مرد را به دردسر انداخت و پلیس فارس رد این مرد را زد.

مرد انتقام جو

رویداد۲۴ رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی فردی خبر داد که با ایجاد یک صفحه جعلی قصد انتشار تصاویر خصوصی همسر سابق خود را داشت.

سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا فارس درتشریح این پرونده اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر ساخت حساب کاربری جعلی به نام وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و سوء استفاده از تصاویر آن، در این راستا پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
بیشتر بخوانید: روایت زن جوان از پیامک‌های عشقی یک زن متاهل به شوهرش
این مقام سایبری افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارشناسان پلیس فتا با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکیه و مستندات جمع‌آوری شده، ضمن شناسایی متهم، وی را به مقامات ذی‌صلاح قانونی تحویل دادند.
سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر بزه ارتکابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود.

این مقام مسئول ادامه داد: در بازجویی اولیه انجام‌شده، مشخص شد که متهم که همسر سابق شاکیه بوده است به دلیل مشکلاتی که قبلاً با وی داشته است اقدام به انتشار تصاویرخصوصی وی در فضای مجازی کرده است.

این مقام انتظامی افزود: طبق قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.
منبع: رکنا
برچسب ها: حوادث ، اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان