تاریخ انتشار: ۰۶:۴۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۹

حمله شدید ضرغامی به آملی‌لاریجانی

رئیس سابق صداوسیما گفت: «خطر بزرگ امروز، تقاطع اصحاب قدرت و ثروت است. در سال‌های اخیر، این دو جریان همدیگر را به خوبی پیدا کرده‌اند. اکبر طبری فقط یک نمونه از آن است».

 ضرغامی

رویداد۲۴ اپوزیسیون‌بازی به شیوه، منش و روش این روز‌های اصولگرایانی بدل شده که می‌دانند در یک رقابت تنگاتنگ درون‌گروهی مجبور هستند از هر راهی استفاده کنند تا کمی رأی بیشتری جذب کنند؛ حتی اگر این راه با پرچم‌داری احمدی‌نژاد به رد و نفی هویت اصولگرایی یا اعتراض به چهره‌هایی منجر شود که زمانی که در قدرت بودند، درباره‌شان سکوت کرده بودند.
بیشتر بخوانید:رونمایی زیباکلام از نامزد تندرو‌ها در ۱۴۰۰؛ اصولگرایان دو شقه خواهند شد
همسو با کلیدخوردن پایان عصر برادران لاریجانی در جریان اصولگرایی، تخریب و حملات به آن‌ها هم از هر سو شدت گرفته است. کلید این ماجرا را البته چند سال قبل محمود احمدی‌نژاد زد؛ او کلید‌واژه مبهم و کلی اصحاب قدرت و ثروت را به کار برد و حالا عقبه او در حال ادامه‌دادنش هستند. اگر این اتفاق‌ها را در کنار خبر آماده‌شدن علی لاریجانی برای ۱۴۰۰ قرار دهیم، متوجه می‌شویم که این هجمه و تخریب، آن هم از سوی خود اصولگرایان، دیگر عجیب نیست؛ آن‌هم درحالی‌که هم‌زمان در شبکه‌های اجتماعی نیز اسناد دیگری درباره پرونده نزدیکان و خویشاوندان آملی‌لاریجانی منتشر می‌شود.

انتشار این اسناد و این حملات و هجمه‌ها تا همین چند سال پیش در اردوگاه اصولگرایی کاملا نکوهیده بود و قطعا با حاملان و عاملانش برخورد‌هایی جدی می‌شد؛ اما حالا حتی عزت‌الله ضرغامی نیز شروع به حمله به آملی‌لاریجانی کرده است.

او به‌تازگی در گفتگو با مهدی نصیری، مدیرمسئول و سردبیر سابق کیهان، درباره ماجرای حمایت آملی‌لاریجانی از اکبر طبری، معاون اجرائی سابق قوه قضائیه که در دادگاه به جرم رشوه‌گیری به ۳۱ سال حبس محکوم شد، گفته است: «وقتی آقای آملی با همه وجود از آقای طبری حمایت می‌کند، به‌طوری‌که وقتی اولین بحث‌ها درمورد آقای طبری پیش می‌آید، خود ایشان، به نام دفتر ایشان اطلاعیه صادر می‌شود و تمام‌قد ایشان را بری می‌کنند از هر‌چه که به ایشان بخواهند تهمت بزنند. به نظر من آن نامه یک سند تاریخی است برای اثبات اصحاب قدرت و ثروت؛ سند تاریخی است».

ضرغامی درباره رئیس کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «چطور می‌شود آدمی رئیس قوه باشد، الان هم چنین جایگاهی داشته باشد، به فردی اتهاماتی وارد شده، بگذارید بررسی شود. اما وقتی تمام‌قد شما هم دفاع کردید و هم گفتید همه را بررسی کردیم و هیچ اشکالی به این وارد نیست، بقیه هم بی‌خود می‌گویند و به آن‌ها بد‌و‌بیراه بگویید! و دو روز بعد که معلوم شد پس نشان می‌دهد آن صحابه قدرت و ثروت خوب خودشان را بستند!».

ضرغامی گفت: «این الان در کشور هست، فقط آقای طبری نیست!». رئیس سابق صداوسیما گفت: «خطر بزرگ امروز، تقاطع اصحاب قدرت و ثروت است. در سال‌های اخیر، این دو جریان همدیگر را به خوبی پیدا کرده‌اند. اکبر طبری فقط یک نمونه از آن است».
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان