تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۹

اولین شکست داخلی فرهاد مجیدی

استقلالِ فرهاد مجیدی پس از باخت فصل گذشته برابر گل‌گهر سیرجان با تعلیق مسابقات روبه‌رو شد.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ حریف این هفته استقلال (گل گهر) همان تیمی است که فصل گذشته برای اولین بار در رقابت‌های لیگ برتر کام فرهاد مجیدی را تحت عنوان سرمربی تلخ کرد. در زمستان گذشته پس از روی کار آمدن فرهاد، استقلال نتایج بسیار خوبی در محله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا گرفت و مقتدرانه به جمع تیم‌های حاضر در مرحله گروهی راه پیدا کرد.

از طرف دیگر، این تیم در پیکار‌های لیگ برتر نیز همراه با فرهاد مقابل نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن به پیروزی رسید و برابر پرسپولیس نیز نمایش خوبی ارائه کرده و برتری را در آخرین دقایق با مساوی ۲ بر ۲ عوض کرد، ولی سرانجام روز‌های خوش سرمربی جوان استقلال اسفندماه سال گذشته در سیرجان به پایان رسید و مردان مجید جلالی توانستند استقلال را در شهر خودشان شکست بدهند. آن ناکامی در واقع اولین شکست فرهاد مجیدی در پیکار‌های داخلی تحت عنوان مرد شماره یک آبی‌پوشان پایتخت بود. البته فرهاد قبل از آن مقابل الاهلی و عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز مغلوب شده بود.
بیشتر بخوانید: یحیی گل محمد ترکیب پرسپولیس برای دربی را مشحص کرد؟
دقیقاً پس از شکست مقابل گل گهر در سیرجان بود که دیدار‌های استقلال و به طور کلی رقابت‌های لیگ برتر به واسطه شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد.






خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان