تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۹

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان

استقلال امروز در بازی خارج از خانه باید مقابل گل گهر سیرجان به میدان برود.

ترکیب استقلال مقابل گل گهر سیرجان

رویداد۲۴ در چارچوب بازی‌های هفته نهم لیگ برتر تیم استقلال امروز در ورزشگاه خانگی گل گهر سیرجان مصاف می‌دهد. گل گهر در فصل جاری به عنوان تیم مدعی ظاهر شده و تا قبل از بازی روز گذشته صنعت نفت در صدر جدول جای داشت.

شاگردان امیر قلعه نویی در هفته گذشته به تساوی رسیده و از طرفی طی چهار بازی اخیر در کلین شیت ناموفق بودند. در مقابل تیم استقلال طی پنج بازی آخر شکست نخورده اما در مسابقه قبلی برابر ذوب آهن متوقف شده است.

استقلال و گل گهر فصل گذشته هر کدام به یک پیروزی دست پیدا کردند و خارج از بازی‌های لیگ برتر، دو سال پیش در جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند که آن مسابقه با برتری دو بر یک آبی پوشان تهرانی به پایان رسیده بود.

استقلال برای بازی امروز داریوش شجاعیان، محمد نادری و شیخ دیاباته را به طور حتم در اختیار ندارد و بابک مرادی هم به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی فعلا نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. آبی‌ها همینطور دو مربی‌شان را هم در اختیار ندارند و صمد مرفاوی و آرش برهانی به علت سرماخوردگی مسافر سیرجان نشدند.

برای بازی امروز محمدرشید مظاهری با توجه به اینکه طی بازی‌های گذشته عملکرد مورد نظر کادرفنی را به اجرا گذاشته انتخاب اول ایستادن درون دروازه خواهد بود و قابل پیش بینی است که سیدحسین حسینی از روی نیمکت این بازی را تماشا کند.


بیشتر بخوانید: استراتژی غلط استقلال درباره دربی


در خط دفاعی به نظر می‌رسد احمد موسوی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند و هروویه میلیچ به میدان بروند. در این خط، نادری مصدوم بوده و عارف غلامی هم پس از بازگشت به تمرین گروهی هنوز آمادگی کافی را به دست نیاورده است.

در خط میانی اگرچه شجاعیان به بازی نرسیده اما فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی است که پس از پایان مصدومیت به تمرینات گروهی ملحق شد اما شانس بسیار کمی برای حضور در این مسابقه خواهد داشت. مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور و وریا غفوری هم بازیکنانی هستند که احتمال حضور آنها در خط میانی بالاست.

در خط حمله به دلیل غیبت ادامه‌دار شیخ دیاباته، همانند چند بازی اخیر، امیر ارسلان مطهری و مهدی قایدی دو مهاجم حاضر در ترکیب اصلی خواهند بود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان به شرح زیر است:

محمدرشید مظاهری، احمد موسوی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، لیگ برتر
نظرات شما
پیشخوان