تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت مخابرات خواستار حمایت مجلس از منطقی کردن تعرفه‌های مخابراتی شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: برای اداره شرکت مخابرات ایران و توسعه ارتباطات، باید تعرفه‌ها به نحوی باشد که ضمن تامین هزینه ها، امکان توسعه هم فراهم شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات خواستار حمایت مجلس از منطقی کردن تعرفه‌های مخابراتی شد
رویداد۲۴ جلسه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، سه شنبه نهم دی ماه و در محل مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

مجید سلطانی، با تقدیر از زحمات مدیران قبلی این شرکت گفت: شرکت مخابرات ایران آبروی نظام است و باید قوی و مقتدر باشد تا صنایع مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بتوانند به حیات خود ادامه دهند و در سازندگی و توسعه ارتباطات کشور نقش داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون درآمد و هزینه مخابرات به دلیل ثبات طولانی مدت تعرفه‌ها متوازن نیست گفت: بر این اساس طرح‌های توسعه‌ای زیرساخت‌های ارتباطی و نیاز‌های ملی کشور به کندی انجام و اداره شرکت سخت شده است.

سلطانی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزینه نگهداری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمدش حدود ۶ هزار تومان در ماه است، اظهار داشت: برای اداره شرکت مخابرات ایران و توسعه ارتباطات، باید تعرفه‌ها به نحوی باشد که ضمن تامین هزینه ها، امکان توسعه هم فراهم شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان برخی تنگنا‌ها و مطالبات کارکنان و کارگزاران روستایی از نمایندگان مجلس خواست در موضوع منطقی کردن تعرفه‌ها از شرکت مخابرات ایران حمایت کنند.

در این دیدار مهندس اکبری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اهمیت مخابرات در توسعه کشور گفت: کمیسیون پیگیر حل مشکل کارگزاران روستایی، کارکنان و پیمانکاران مخابرات است و از طرح‌های درآمدزای شرکت مخابرات ایران دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران از بودجه دولتی استفاده نمی‌کند، افزود: شایسته است نمایندگان محترم از طرح‌هایی که موجب تقویت بنیه مالی این شرکت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی می‌شود نیز حمایت کنند.

گفتنی است در ادامه این جلسه مهندس سلطانی به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ داد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان