تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۱ دی ۱۳۹۹

سکوت رامین رضاییان شکست: الدحیل مرا به پرسپولیس نمی‌دهد!

لژیونر فوتبال ایران گفت: امکان دارد باشگاه الدحیل از من ناراحت شود اما همه می‌دانند خون من قرمز است. من با قلبم پرسپولیس را دوست دارم و از چیزی نمی‌ترسم.

 رامین رضاییان

رویداد۲۴ اتفاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا و اشتباه فاحش مهدی شیری باعث شد هواداران این تیم بیش از قبل یاد و خاطره دوران رامین رضاییان در پست دفاع راست بیافتند و در کنار این اتفاق خبر جدایی احتمالی رامین از الدحیل این موضوع را تبدیل به یک مطالبه جدی از سوی هواداران این تیم کرد و از بازیکن سابق خود خواستند به جمع سرخپوشان برگردد. میزان پیام ها به قدری زیاد بود که رضاییان ترجیح داد در صفحه شخصی خودش به آنها پاسخ دهد.

رضاییان صحبت‌هایش را این چنین شروع کرد: در زمان مربی قبلی شرایط خیلی خوب بود تا روزی که این مربی جدید آمد. تفکرات او کاملا دفاعی بود و از مدافعان کناری میخواست تا دفاعی بازی  کنند که این به نظرم در فوتبال روز دنیا خوب نبود. این شرایط آرمانی من نبود، مدیران الدحیل با من جلسه گذشتند چون به من علاقه داشتند و من گفتم این شرایط خوب نیست. من گفتم اینجا فوتبالی خوشحال نیستم و گفتم اگر می‌شود جایی بروم که فوتبالی خوشحال باشم.

مدافع سابق پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس باوجود جدایی من خیلی به من لطف دارند. مطمئنا من دوست دارم لطف شما را جبران کنم و برای تیم بزرگ پرسپولیس بدرخشم. همه بازیکنان آرزو دارند در تیم بزرگ پرسپولیس بازی کنند. پرسپولیس با تمام نداشته هایش در فینال بوده و فکر نکنید من بی معرفتم. من دوست دارم شرایط طوری باشد که به پرسپولیس بیایم.

وی افزود: روزی که رفتم جلسه با الدحیل گفتند دو پیشنهاد برای زمستان داری، این‌ها می‌خواهند من را قرضی بفرستند. منتظر بودم تیم های دیگر هم بیایند با الدحیل صحبت کنند. اما من تحت قرارداد الدحیل هستم و نمی‌توانم خودم برای خودم تصمیم بگیرم. باید یک توافقی بین باشگاه خواهان من و الدحیل باشد.

رضاییان در مورد ابراز تمایل گل‌محمدی به جذب او گفت: من لازم دانستم این شرایط را توضیح بدهم. اگر کادرفنی من را لایق بازی در پرسپولیس بداند من افتخار می‌کنم. آقا یحیی به من لطف دارد و ما همیشه صحبت می‌کردیم. هر وقت بازیکنان به قطر می‌آمدند من می‌گفتم هر کمکی می‌خواهید روی من حساب کنید. حتی بازی با الدحیل هم من این کار را کردم تا بدانند یک پرسپولیسی با معرفت در قطر هست.

بعضی ها برای خودشان یک چیزهایی می‌نویسند تا روزنامه شان بیشتر بفروشد اما من ثابت کرده‌ام که قلبی پرسپولیس را دوست دارم. هیچ وقت پولی نبوده که رابطه ما را خراب کند. شاید بگویید تو هم بی معرفتی مثل خیلی های دیگر اما واقعیت این نیست. فوتبال حرفه ای شده و من نمیتوانم برای خودم تصمیم بگیرم. به خاطر رابطه فنی من با مربی جدید، تصمیم گرفته‌اند من را قرضی بفرستند. من با ایستا بودن مدافعان کناری در تیم های بزرگ مخالفم.


بیشتر بخوانید: اقدامی عجیب علیه رامین رضاییان!


مدافع الدحیل ادامه داد: دو پیشنهاد آمده و من روی آن ها فکر می کنم. باشگاه الدحیل می‌خواهد شش ماه من را بفرستد جای دیگر و بعد هم دوباره باید برگردم. امکان دارد باشگاه الدحیل از من ناراحت شود اما همه می‌دانند خون من قرمز است. من با قلبم پرسپولیس را دوست دارم و از چیزی نمی‌ترسم. من زحمت کشیدم برای تیمی که در آن بودم اما حتی اگر پرسپولیس می‌آمد جلو و پیشنهاد می‌داد، چون می‌دانم من را هم می‌خواهند و این را ندید میگویم، در این صورت هم من را به پرسپولیسی نمی‌داد. چون پرسپولیس رقیب آسیایی الدحیل است و پرسپولیس همیشه یک پای فینال است. این را بدون پاچه خواری می‌گویم، روز فینال همه بازی را چک می‌کردند و بعد از باخت پرسپولیس هم من را اذیت می‌کردند چون می‌دانستند من چقدر پرسپولیس را دوست دارم.

وی افزود: من باید یک باشگاهی را به مدت شش ماه انتخاب کنم، من را به اجبار جایی نمی‌توانند بفرستند. من تصمیم گرفتم قرضی از باشگاه بزرگ الدحیل جدا شوم و جای دیگری بازی کنم. دوست داشتم این توضیحات را بدهم، شاید از من ناراحت شدید. اما من نمیتوانم برای خودم تصمیم بگیرم، من قلبی پرسپولیس را دوست دارم. روزی که بخواهم برگردم ایران با افتخار برای باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی خواهم کرد.

رضاییان در پایان گفت: مربی پرسپولیس امروز گفت که لیستی نداده‌اند چون تیمشان کامل است. آرزو می کنم پرسپولیس با کادرفنی خوبش امسال قهرمان آسیا شود. من در صبا شاگرد آقا یحیی بودم، او تاکتیک های امروزی دارد. شرایط تا امروز طوری نبوده که من در باشگاه پرسپولیس بازی کنم. اما این روزها می‌گذرد و من مطمئنم اگر قابل بدانند در پرسپولیس بازی خواهم کرد. اگر امشب ناراحتتان کردم از تک تک شما معذرت می‌خواهم. دوست نداشتم ناراحت باشید یا از من دلگیر باشید چون رابطه ما همیشه دلی بوده. امیدوارم من را درک کنید، من مطمئنا الان بازیکن پرسپولیس نیستم که فسخ کنم و بروم. من تحت قرارداد تیم دیگری هستم. همیشه برای پرسپولیس دعا می‌کنم چون هواداران این تیم لایق بهترین ها هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان