تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۹

کاروان شهرخودرو در تبریز گیر کرد/ مشهدی‌ها پول برگشت هم ندارند

مشکلات مالی شهرخودرو باعث شده این تیم نه پول تسویه هتل داشته باشد و نه بتواتد بلیت بازگشت به مشهد را تهیه کند.

مهدی رحمتی

رویداد۲۴ اعضای تیم شهرخودرو پس از تساوی دیروز(چهارشنبه) این تیم برابر تراکتور در تبریز، به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته‌اند به مشهد برگردند . آنها نه پول هتل را پرداخت کرده و نه توانسته‌اند بلیت برگشت به مشهد را تهیه کنند. امروز تنها یک پرواز از تبریز به مشهد وجود دارد که آن هم حدود ساعت ۱۶:۳۰ است اما مدیریت تیم مشهدی به علت مشکلات مالی نتوانسته برای اعضای تیمش بلیت تهیه کند.

این در حالی است که شهرخودرو دوشنبه با سایپا بازی دارد و دست رحمتی برای تمرین دادن به تیمش در پوست گردو قرار گرفته است. البته این اتفاقات بعد از دیدار با گل‌گهر هم برای مشهدی‌ها افتاد و مدیریت هتل محل اسکان این تیم اجازه خروج بازیکنان را پیش از تسویه هزینه هتل نمی‌داد.


بیشتر بخوانید: ضرر چند میلیاردی مهدی رحمتی به خاطر سرمربیگری!


سرانجام یکی از اعضای این تیم با پرداخت این هزینه از جیب خود، توانست بازیکنان این تیم را از هتل خارج کند. اتفاقی که در تبریز هم افتاده و اکنون مهدی رحمتی در پی آن است با هزینه شخصی یک سری از بازیکنانش را به زمین تمرین ببرد و تمرین دهد و یک سری دیگر را با پروازهایی به مشهد یا تهران بفرستد تا در آن‌جا تمرین کنند.

مالک شهرخودرو بارها اعلام کرده بود این تیم مشکل مالی ندارد اما اکنون در پرداخت عادی‌ترین هزینه‌ها هم مانده است و باید دید فرهاد حمیداوی چه راهکاری برای این موضوع دارد. شرایط شهرخودرو همین الآن هم خوب نیست و اگر این تیم درگیر حواشی مثل مشکلات مالی شود، بعید نیست تیم رحمتی یکی از کاندیداهای سقوط باشد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان