تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

عزمِ ایران برای شروع غنی‌سازیِ ۲۰درصد

خبرنگار وال‌استریت ژورنال در پیامی توییتری نوشت که ایران در نامه‌ای به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از قصد خود برای آغاز غنی‌سازی ۲۰ درصد اورانیوم خبر داده است.

شروع غنی‌سازیِ ۲۰درصد

رویداد۲۴ خبرنگار روزنامه وال‌استریت ژورنال خبر داد که امروز آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به شورای حکام اطلاع داد که ایران در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۱ دی ۱۳۹۹) نامه‌ای ارسال کرده و در آن از قصد خود برای تولید اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد در فردو را در راستای طرح مجلس ایران اعلام کرده است.

خبرنگار وال‌استریت ژورنال ادامه داد که ایران اعلام نکرده که چه زمانی غنی‌سازی ۲۰ درصد را آغاز خواهد کرد و همچنین در این نامه اعلام شده که ایران تا ۲۰ درصد غنی سازی خواهد کرد و معلوم نیست که این بدان معناست که آیا غنی سازی اورانیوم را به ۲۰ درصد یا کمتر از آن می‌رساند.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
حتی اگر ایران ادعا کند که درصد اورانیوم غنی شده را به 100 درصد رسانده و چند هزار تن هم ذخیره دارد، امریکا باز هم هیچ اهمیتی نمی دهد . چون مقامات امریکایی از حقیقت ماجرا خبر دارند و می دانند که نه اورانیوم غنی شده ای در کار است و نه چیزی به نام بمب اتمی وجود خارجی دارد. ( خودشان حدود 8 دهه با این دروغها و ایجاد ترس در دل ملتها ان طور که خواستند دنیا را بر اساس منافع نامشروعشان مهندسی و هدایت کردند و ملتها را به بردگی گرفتند) زمان گواه این حرف بنده خواهد بود.
نظرات شما
پیشخوان