تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

شغل همسر نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی بازیگر کشورمان است که در ادامه به معرفی بیشتر شغل و حرفه او می‌پردازیم.

شغل همسر نیوشا ضیغمی

رویداد۲۴ نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از چهره‌های شناخته شده دنیای هنر است که سال ۸۹ ازدواج کرد. آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است و این زوج یک دختر به نام لنا دارند.

در ادامه این مطلب نگاهی کوتاه به شغل همسر نیوشا ضیغمی و ماجرای آشنایی و ازدواج آن‌ها خواهیم داشت که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

تجارت همسر نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان از زوج‌های بی حاشیه دنیای هنر هستند که ماجرای آشنایی و ازدواج آن‌ها به سال ۸۹ و بازی نیوشا ضیغمی در فیلم پرتقال خونی بازمیگردد.
بیشتر بخوانید: خاص‌ترین عکسی که از نیوشا ضیغمی دیده اید
همسر نیوشا ضیغمی از مدت‌ها قبل از ازدواج از او شناخت نسبی داشت و به او علاقه‌مند بود تا اینکه با یک برنامه از پیش طراحی شده سرمایه گذاری فیلم را برعهده گرفت و این ماجرا منجر به آشنایی و در نهایت ازدواج این زوج شد.

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال ۹۳ عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.
 
نیوشا ضیغمی همسرش را یک هنرمند اصیل میداند و معتقد است که مانند اغلب اصفهانی‌ها هنر در خون او است و ارتباط با هنر‌های اصیل و سنتی در تجارت نقره از او هنرمندی با اصالت ساخته است.

بهمن ماه سال ۹۶ هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره‌های سرشناس کشورمان برگزار شد و هنرمندانی، چون پرستو صالحی، داریوش ارجمند، الهام حمیدی، امین حیایی، روزبه معینی، علی ضیاء، مریم امیرجلالی، نرگس محمدی، لاله مرزبان و... در این مراسم حضور یافتند.

تجارت همسر نیوشا ضیغمی از کار‌های پردرآمد دنیا است و علاوه بر این آرش پولادخان در زمینه سرمایه گذاری برای ساخت فیلم هم کار‌هایی انجام داده است.
منبع: نمناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد درویشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
0
سرمایه دارهای ....
نظرات شما
پیشخوان