تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

ازدواج پدربزرگ ۶۸ ساله و ثروتمند با نوه ۲۴ ساله اش

در اتفاقی عجیب پیرمرد ۶۸ ساله متوجه شد همسر ۲۴ ساله اش، در واقع نوه خودش می‌باشد.

ازدواج

رویداد۲۴ مرد ۶۸ ساله بعد از ازدواجش متوجه حقیقتی در مورد همسرش می‌شود که باور کردنی نیست. مرد ٦٨ ساله ساکن میامی پس از ازدواج با دختر ۲۴ ساله فهمید همسرش دختر پسرش است!

حقیقت زمانی فاش شد که زن جوان سه ماه بعد از ازدواج آلبوم‌های قدیمی همسرش را ورق می‌زد.
بیشتر بخوانید: ماجرای عجیب عشق و عاشقی در توالت عمومی + عکس
او در این بین پسر بچه‌ای را یافت که حاصل ازدواج نخست همسرش بود و با کمی دقت به این نتیجه رسید که این پسر بچه، پدرش است!

همسر اول این مرد همراه با پسرش به دنبال یک مشاجره خانه را برای همیشه ترک کرده بود و این مرد هرگز پسرش را بعد از آن تاریخ ندید.

مرد بعد از این اتفاق مجددا ازدواج کرد و فرزندان زیادی داشت، اما در سال ۲۰۰۹ در حالی که میلیونر شده بود از همسرش دومش نیز جدا شد. در سال ۲۰۱۵ مجددا در یک سایت همسریابی با دختر جوانی آشنا و از او درخواست ازدواج کرد.

همسر سوم او در واقع نوه‌اش از همسر اول است! این دختر بعد از اتمام دبیرستان به دنبال جر و بحث از خانه خارج شده بود و دیگر ارتباطی با خانواده خود نداشت.

با وجود فاش شدن این حقیقت این زوج اعلام کرده‌اند که خوشبختند و قصد جدایی ندارند.
منبع: رکنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
1
3
خاک بر سرت شهوت ران کسیکه چند تا زن بگیره اونهمه هم بچه داشته باشه و در سن 68 سالگی نوه 24 ساله داشته باشه مشخصه خیلی شهوترانه نوه مثل فرزند ادمه هیچ فرقی نداره شرعا پدربزرگ ولایت داره به نوه
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
چرا توهین میکنید؟ اولا که کار خلافی نکرده .بجای آنکه در آن جامعه که امکان خلاف و فساد برای یک فرد متمکن فراهم هست کثافتکاری کند ازدواج کرده که ارزشمند است.ضمنا خیلی از بزرگان ما در سن بالا با داشتن همسران قبلی بادختران کم سن وسال ازدواج کردند او که دختر24 ساله را گرفته علاوه بر آن از قبل نمیدانسته که نوه اش هست .یکجوری از شرع حرف میزنید انگار در آنجا احکام شریعت اجرا میشود .بجای آن خیلی از اداب عرف اینجا مثل چندهمسری و صیغه روزانه و ساعتی... در آنجا مذموم و ناپسند است و جرم تلقی میشود...تک بعدی نباشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
جناب وحیدی که اینقدر ازین پیرمرد دفاع کردی. خبر نوشته بعد از اینکه فهمیده نده اش هست هم نمیخواد جدا بشه مشکلش اینه .ولی مشکل شما فکر کنم جای دیگس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
آقا وحید حرفهای شما قبول خب در دین مسیحیت هم ازدواج با دختر و نوه حرامه بعدا که دیده و فهمیده با نوه خودش ازدواج کردهچرا ازش جدا نشده و مثل یک فرزند ازش مراقبت نکرده تا گناهی که در قبال پدرش کرده رو جبران کنه؟تعدد ازدواج خودش کمتر از زنا نیست در ضمن میتونست دنبال پسرش بگرده و اونو پیدا کنه همسر دومشم براحتی طلاق داده نشون میده ایشون گناهکاره و الانهم بجای پیدا کردن پسرش دختر اونو به زنی گرفته و بعد از فهمیدن هم گویا میل نداره بره پسرشو پیدا کنه ظاهرا نوه اونم از نظر اخلاقی بهش رفته و از خانوادش فرار کرده البته قشنگ مشخصه بخاطر ثروت پیرمرد باهاش ازدواج کرده شایدم بعدا انتقام پدرشو هم ازش گرفت
علی
|
Germany
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
2
2
اقای وحید در هیچ جای دنیا ازدواج با فرزندان و نوه ها پسندیده نیست و انجام نمیشود تو از اینکار دفاع میکنی اگر موقع ازدواج نمیدانسته حالا که فهمیده باید از هم جدا بشن گفتی صیغه روزانه و ساعتی در آنجا جرم هست میفرمایید در کدام کشور جرم هست جایی که این پدربزرگ و نوه یعنی میامی رابطه جنسی فقط تجاوز جرم هست و با کودکان زیر ۱۸ سال و گرنه رابطه جنسی بین افرادی که زن و شوهر هم نیستن کاملا آزاد هست هر پسری ممکن هست چند دوست دختر داشته باشد و قانونشان هم اصلا اینرا جرم نمیداند مگر با رضایت طرفین نباشد و به زور باشد پس خجالت بکش همچین نظری گذاشتی و روی خودت اسم انسان گذاشتی در همون کشور امریکا و شهر این دو نفر از ازدواج این دو حمایت نمیکنند حالا من نمیدونم از نظر قانونی چجوری هست یعنی ازدواج با فرزندان و نوه ها آزاد هست یا نه که اگر هم باشد تو جامعه انجام نمیشود و کاری بسیار زشت میباشد
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
3
1
اولا در میامی معلوم نیست چه مذهبی در کار است ثانیا با توضیحات متن خبر احتمال بسیار زیاد پدر بزرگ برای جلوگیری از افسردگی نوه و مصون ماندن از فساد اجتماعی به طور تصنعی اقدام به ازدواج صوری کرده است ولو نوه نداند.
خاطره: همسایه ای داشتیم, دو پسر داشت پدر خیلی زود فوت کرد پسر بزرگ بدون هماهنگی با مادرش ازدواج کرد بعد از چندسال اتفاقی مادر و پسر دوم را دیدیم پس از احوالپرسی خانم بنده پرسید چرا جواد آقارا داماد نمی کنی مادرش گفت برای اینکه من تنها می شم.دیگه من همسر اوهستم (به معنای باهم بودن نه به معنای زناشویی) افتاد؟
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
3
2
وحیدخان تندنرو این پیرخرفت میخواد زندگی زناشویی بانوه اش ادامه داشته باشه کمی فکر کن بعد جبهه بگیروشرع اسلام زیرسوال ببر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
2
1
من نمیدونم چرا هرجای دنیا هر اتفاقی بیفته یه عده یادشان نیافته دنبال اشکالات اسلام باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
1
2
دیگه آخر الزمان شده وقتی یه عده با هم جنسشون و یک عده هرچند معدود با یک و الاغشون ازدواج می کنند لابد این کار عادیه
ناشناس
|
Belgium
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
1
2
من مخالف بی بند وباری ؛ فحشا و اعمال نا مشروع هستم اما انزجار خودم را از پنهان کاری و انکاردر جامعه ایران اعلام میکنم .
در اکثر کشورهای غربی شکل و محتوا با هم همخوانی دارد و واقعیت های جامعه وانسان را به رسمیت میشناسند و به آن اعتراف میکنند و نه تایید .
قانون گذاری آنها هم بر همین اساس بنا شده که مثلا مصرف مشروبات الکلی ؛ بعضا مواد مخدر و فاحشه تحمل میشه ونه تایید و تبلیغ آن .
ازدواج با محارم هم از نظر جامعه غربی تقبیح میشه اما فضولی و دخالت در کار آنها نمی کنند و فقط از اینجور افراد فاصله میگیرند و با آنها مرز بندی دارند.
در ضمن در اکثر کشورهای غربی ازدواج با فرزندان عمو؛ عمه؛ خاله و دایی ( کاری که در کشور ما خیلی رسم هست ) مانند ازدواج خواهر با برادر؛ تقبیح و نامشروع به حساب میآد.
از این طرف در جوامع بسته مثل ایران تمام این اعمال پنهانی انجام میشه چون منع قانونی دارد . برای من شخصا آزا دهنده هست اگر کسی با لباس و نماد های مذهبی مشغول فحشا و روسپی گری هستش .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان