تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

عملکرد ضعیف سازمان صنایع کوچک در بین سازمان‌های وابسته به وزارت صمت

طی برآورد‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و پس از ارزیابی از سازمان‌های وابسته به این وزارتخانه، «سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور» رتبه خوب و اول و «سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی» در رتبه آخر و ضعیف قرار دارد.
رویداد۲۴طی برآورد‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و پس از ارزیابی از سازمان‌های وابسته به این وزارتخانه، «سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور» رتبه خوب و اول و «سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی» در رتبه آخر و ضعیف قرار دارد.
 
عملکرد ضعیف سازمان صنایع کوچک در بین سازمان‌های وابسته به وزارت صمت
در واقع سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از ۷ سازمان زیرمجموعه وزارت صمت با ۵۵ امتیاز در رتبه آخر و ضعیف قرار گرفته است که در سال جهش تولید واقعا شرم آور است.

ارزیابی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در چهار موضوع شامل «شهرک‌های فناوری»، «مراکز خدمات فناوری و کسب و کار»، «خوشه‌های صنعتی» و «خدمات حمایتی از صنایع کوچک» صورت گرفته و شاخص‌های متعددی نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

همچنین در این چهار موضوع «درصد انحراف عملکرد» در بسیاری را شاخص‌ها به منفی ۱۰۰ هم رسیده است.

عملکرد ضعیف سازمان صنایع کوچک در بین سازمان‌های وابسته به وزارت صمت
گفتنی است در سال ۹۹ از ۵۷ برنامه فقط ۱۶ برنامه در زمان خود پایان یافته (۲۸) درصدو تعداد ۷۲ درصد از برنامه‌ها تاخیر طولانی داشته یا اصلا اجرا نشده است.


آقای مصاحب خود در سال ۹۸ معاون صنایع کوچک و عضوهیئت مدیره شهرک‌های ایران بود، اگرقرار بود مشکل دست مصاحب حل میشد ایشان درهمان پست قبلی کار‌های بسیاری در توسعه عملکردشهرکهامیتوانست داشته باشد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
چه خبرسازی سفارشی چیپی؟؟؟!!! خجالت نکشیدید که وزانت رویداد ۲۴ را با این اراجیفی که سر و تهش هم مشخص نیست و دم خروسش کاملاً هویداست، لکه دار کردید؟!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان