تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۹

تائید شایعه اختلاف گل‌محمدی و هیات مدیره پرسپولیس!

حسن خان‌محمدی گفت: اگر پرسپولیس شرایط آرمانی خود را پس از مشکلات قبلی پیدا کند، لیگ جذاب‌تر خواهد شد.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ حسن خان‌محمدی امروز درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. بازیکن سابق پرسپولیس ابتدا درباره وضعیت لیگ برتر و تیم‌های مدعی گفت: اکنون در ابتدای مسابقات هستیم و با توجه به شرایط کرونا و عدم حضور تماشاگران طبیعی است که کیفیت بازی‌ها کمی پایین بیاید. با جمع‌بندی همه این اتفاقات به نظر من تیم‌ها خوب آغاز کرده‌اند. من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس شرایط آرمانی خود را پس از مشکلات قبلی پیدا کند، لیگ جذاب‌تر خواهد شد.

او درباره اختلاف بین هیات مدیره پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی گفت: از قبل اختلاف نظر وجود داشت. هنوز هم هست و باید مدیران باشگاه و مربیان باهم هماهنگ باشند تا اختلافات داخل باشگاه حل شود. این موضوعات همه جا هست.


بیشتر بخوانید: اختلاف گل‌محمدی و عضو هیئت ‌مدیره علنی شد!


بازیکن سابق پرسپولیس از حضور مربیان جوان و کم‌تجربه مثل محرم نویدکیا و مسعود شجاعی در تیم‌های سپاهان و تراکتور انتقاد کرد و گفت: به نظر من مربیان جوان ابتدا باید در تیم‌های دیگر کسب تجربه کنند و بعد راهی تیم‌های بزرگ شوند. مربیان باید اشتباهات خود را در تیم‌های کوچک‌تر انجام دهند. الآن یحیی نتایج خوبی گرفته ولی با دو نتیجه ضعیف این همه انتقاد می‌شود و فشار روی او وجود دارد. وقتی ما صبر لازم برای مربیان را نداریم نباید مربیان بی‌تجربه را بیاوریم.

خان‌محمدی درباره صحبت‌های سعید لطفی و هم‌چنین درگیری‌های پیشکسوتان در فضای مجازی گفت: من فکر می‌کنم آقای قربانی و لطفی حرف‌های خوبی زدند و به نفع فوتبال بود. الآن به من هم گفتند رفتی تلویزیون حال فلانی را بگیر . البته فوتبال کری و کل‌کل هم دارد ولی باید در چارچوب خودش باشد و توهین درست نیست. پرسپولیس اگر در ایران با حمایت قهرمان شده پس در آسیا چگونه موفق بوده است؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان