تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۹

خط و نشان فکری برای بازیکنان استقلال/ هیچ بازیکنی حق ندارد پایش را از گلیمش درازتر کند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حریف روز دوشنبه تیم ما از انگیزه بالایی برای رسیدن به پیروزی برخوردار است که همین امر کار ما را سخت می کند.

محمود فکری

رویداد۲۴  تیم فوتبال استقلال فردا دوشنبه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم آلومینیوم اراک است.

محمود فکری سرمربی استقلال بعدازظهر امروز در نشست خبری این مسابقه حاضر شد و آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد.

فکری در ابتدای این نشست درگذشت یونس علیشیری عکاس پیشکسوت ورزشی را تسلیت گفت و در مورد دیدار روز دوشنبه تیمش با آلومینیوم گفت: قطعاً بازی سختی برای ما خواهد بود چرا که تیم اراکی هم مثل سایر تیم‌ها برای دیدار با استقلال انگیزه لازم را دارد و همین امر کار ما را سخت خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به بهبود کیفیت حریف روز دوشنبه آبی پوشان گفت: آلومینیوم به جز یکی دو هفته اول سر و شکل خوبی در این هفته‌ها پیدا کرده و امتیازات خوب کسب کرده و تیم قدرتمندتری شده است. رسول خطیبی سال گذشته با تیم ماشین سازی ۲ برد از بازی با استقلال کسب کرد و این نشان می‌دهد کارش را بلد است. با توجه به بازیکنان خوبی که دارد می‌تواند کار را برای ما سخت کند.

محمود فکری ادامه داد: همین موضوع قطعاً به سخت‌تر شدن کار استقلال اضافه خواهد کرد. با این حال ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و می‌خواهیم هر طور شده به پیروزی برسیم و صدر جدول را همچنان برای خودمان حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا بازی فردا فدای دربی خواهد شد گفت: هر دو دیدار برای ما مهم است. هم سه امتیاز این دیدار و هم سه امتیاز دربی. برای همین تلاش می‌کنیم سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم. امتیاز این بازی برای ما مهم است و قطعاً این دیدار را فدای دربی نخواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: محمود فکری یک امتیاز بیشتر از استراماچونی


وی در مورد احتمال بازی کردن شیخ دیاباته و نادری گفت: شیخ را برای این بازی به اردو آورده‌ایم اما نادری را نه. باید هفته آینده هم تمرین کنیم تا ببینیم وضعیت نادر چه می‌شود. هدف ما این است که مصدومیت ایشان تشدید نشود.

محمود فکری در مورد وضعیت میلیچ گفت: یکی از بزرگترین مشکلاتی که استقلال در سال‌های اخیر درگیر آن بوده نظم و انضباطی است که کم رنگ شده بود در باشگاه. یکی از مهمترین کارهایی که ما باید در این باشگاه انجام بدهیم این است که این نظم و انضباط را به باشگاه برگردانیم.

وی افزود: وقتی میلیچ بازی می‌کند دلیل نمی‌خواهد و وقتی هم بازی نمی‌کند دلیل نمی‌خواهد. او می‌داند که باید تابع تصمیم کادر فنی باشد. اگر قرار باشد یک بازیکن این‌طور رفتار کند کار ما را خراب می‌کند و بازیکنانی که نظم و انضباط دارند را هم آلوده می‌کند. ما این فضا را به کسی نمی‌دهیم که این رفتارها را انجام دهد. بعد از بازی با آلومینیوم جلسه انضباطی برگزار می‌شود و میلیچ برمی گردد. هر بازیکنی پایش را از گلیمش بیشتر دراز کند با او برخورد انضباطی خواهد شد اما این برخورد در حد کنار گذاشته شدن نیست.

محمود فکری خاطرنشان کرد: ما بازیکنان نجیبی داریم که تیم را دوست دارند. بازیکنان ما ۱۰ درصد از طلب شان را گرفته‌اند. اینها دنبال مشکل خاصی نیستند و باشگاه باید حواس ش به بازیکنان باشد و اجازه ندهد آرامش تیم برهم بخورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اولتیماتومی به شما داده شده است با تعجب گفت: اولتیماتوم؟ آن هم به سرمربی تیم صدرنشین؟ عجیب است! کسی که این سوالات را مطرح می‌کند خودش را زیر سوال می‌برد. شاید هم باید خرج کنم که این مسائل نباشد! من از سه بازی بیرون از خانه ۷ امتیاز گرفتیم بعد چطور این سوالات پرسیده می‌شود؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برخی حاشیه سازی هایی که برای این تیم صورت می‌گیرد گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم به این مسائل توجه نکنند و اسیرحاشیه سازی برخی نشوند. ما با قدرت کارمان را انجام می‌دهیم و تلاشمان این است که استقلال در صدر جدول بماند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمود فکری ، استقلال
نظرات شما
پیشخوان