تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۵ دی ۱۳۹۹

خبری جدید برای جاماندگان سهام عدالت/ سهام جدید به چه کسانی می‌رسد؟

به گفته یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت کار موظف است که تا بهمن ماه مشمولان جدید سهام عدالت را شناسایی کند. چه کسانی به لیست سهامداران سهام عدالت اضافه می‌شوند؟

جاماندگان سهام عدالت

رویداد۲۴ حدود ۴۹ میلیون نفر از جمعیت کشور سهام عدالت دارند، اما متقاضیان بسیاری هستند که معتقدند دولت باید به جاماندگان سهام اختصاص دهد.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اختصاص سهام عدالت به مشمولان تا دو ماه آینده خبر داد.

محمد صفائی دلوئی گفت: طرح اختصاص سهام عدالت به جاماندگان در کمیسیون اقتصادی به تصویب رسید و از شهریور ماه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکلیف شد که مشمولان جدید را شناسایی کند.


بیشتر بخوانید: همه آنچه سهامداران عدالت باید بدانند


به گفته او، وزارت کار شش ماه فرصا دارد تا جاماندگان اختصاص سهام عدالت را شناسایی کند. از آنجایی که از شهریور ماه به این وزارتخانه برای شناسایی مشمولان ابلاغ شده، مشمولان جدید در بهمن ماه مشخص می‌شوند.

این عضو کمیسیون اقتصادی در خصوص این که سهام عدالت جدید به چه کسانی اختصاص داده می‌شود؟ عنوان کرد: سهام عدالت جدید به همه روستائیان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانوارهایی که درآمد ماهانه کمتر از پنج میلیون تومان دارند اختصاص داده می‌شود.

همچنبن براساس اظهارات او، این لیست در بهمن ماه مشخص می‌شود و وزارت کار با همکاری وزارت اقتصاد باید منابع و سهام لازم برای مشمولان جدید را در نظر بگیرند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سهامداران
نظرات شما
پیشخوان