تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۵ دی ۱۳۹۹

مربی پرسپولیس: بازی با سپاهان را فدای شهرآورد نمی‌کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سه امتیاز بازی با سپاهان برای ما جذاب و مهم است و هرگز پیروزی در این مسابقه را فدای شهرآورد نمی‌کنیم.
مربی پرسپولیس: بازی با سپاهان را فدای شهرآورد نمی‌کنیم
رویداد۲۴ «حمید مطهری» در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هوادارانی داریم که جانشان را برای تیم می‌گذارند و باید متعهدتر باشیم و برای شاد کردن آن‌ها از جانمان مایه بگذاریم. بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه رقابت بزرگی بوده و از این دیدار به‌عنوان دربی ایرانی یاد می‌شود. هر دو تیم دنبال پیروزی هستند.

وی افزود: برای این بازی خوب تدارک دیدیم. سپاهان همیشه برای ما قابل احترام بوده است. زوایای سپاهان را شناسایی کردیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم. بازیکنان ما همیشه کار بزرگ و سخت را به سرانجام رساندند. بازیکنان ما مبارز و جنگجو هستند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تعجب می‌کنم بعد از ۲ تساوی این انتقادات مطرح می‌شوند. شما دیدید تیم ما با چه کمبود‌هایی تیم به فینال آسیا رفت و خودش را نشان داد. بازیکنان ما ثابت کردند توانمند و قوی هستند. وقتی همه ترمز می‌کنند، ما شروع می‌کنیم به گاز دادن و تلاش بیشتر می‌کنیم تا نتیجه خوبی در این بازی کسب کنیم.

مطهری در رابطه با اینکه این دیدار قبل از شهرآورد تهران است و به همین خاطر ممکن است محتاط‌تر باشید یا خیر، خاطرنشان کرد: هرگز بازی سپاهان را فدای دربی نخواهیم کرد. بردن سپاهان برای ما جذاب و سه امتیاز این بازی برای ما مهم است. تساوی‌های در۲ بازی قبل حال ما را بد کرده است. ما زمانی که به تساوی می‌رسیم انگار شکست خوردیم. برای این ۳ امتیاز تلاش می‌کنیم. این مسابقه جذابیت‌های خودش را دارد و برای موفقیت در آن می‌جنگیم.

بیشتر بخوانید: دربی ۹۴ را چه کسی سوت می‌زند؟/ دو داور جنجالی دربی گزینه کمیته داوران
وی در مورد انتقاداتی که به خط حمله پرسپولیس مطرح می‌شود، گفت: بازیکنان خط حمله ما جوان و زیر فشار هستند. این وظیفه ما است که اوضاع را بهبود بخشیم و شرایط تیم باید به نحوی باشد تا گل‌های بیشتری بزنیم. اینکه مسوولیت فقط به عهده ۲ مهاجم باشد درست نیست. امیدوارم این بازیکنان در مسابقات بعدی خودشان و توانایی‌هایشان را نشان دهند.

وی در مورد اینکه آیا مسوولان باشگاه به کادر فنی اولتیماتوم داده‌اند یا خیر گفت: کسانی که با تنها کمی با فوتبال آشنا باشند می‌دانند که این سوالات جهت دارد است. ما تیمی هستیم که به فینال آسیا رفته و تنها تیم بدون باخت لیگ هستیم و فصل گذشته هم با ۱۴ امتیاز اختلاف قهرمان شدیم. این سوال سطحی است.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا سه شنبه در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، سپاهان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان