تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۵ دی ۱۳۹۹
کاپیتان سابق پرسپولیس:

با جمله وزیر پرسپولیسی هر بلایی خواستند سرمان آوردند

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: جرم پرسپولیس رسیدن به فینال آسیا و پوکر قهرمانی بود. آخرین ضربه‌شان هم توقیف ساختمان باشگاه بود.

وزیر پرسپولیسی

رویداد۲۴ با سپهر حیدری، کاپیتان سابق پرسپولیس درخصوص شرایط این روزهای سرخپوشان گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید. 

از بازی با ذوب‌آهن شروع کنیم.
خب پرسپولیس در این دیدار دو نیمه متفاوت داشت؛ در نیمه اول نمایش خوبی داشت و به غیر از گلی که زد، می‌توانست به گل‌های بعدی هم برسد ولی در نیمه دوم آن پرسپولیس شاداب همیشگی را ندیدیم و ذوب‌آهن بهتر بود و شایستگی گرفتن یک امتیاز را داشت. به نظرم مهم‌ترین دلیل نمایش بد پرسپولیس در نیمه دوم و نداشتن تمرکز، ضعف بدنی بود. پرسپولیس نزدیک یک ماه بازی نکرد و بعد از آن به فاصله چند روز دو دیدار سنگین مقابل اولسان و نساجی انجام داد که کار را دشوار کرد. دور بودن از شرایط بازی و بلافاصله فشار زیاد آمدن به بدن بازیکنان از نظر علمی هم ثابت می‌کند درست نیست و تیم را دچار مشکل خواهد کرد. 

به نظرت پرسپولیس هنوز در شوک فینال آسیا قرار دارد؟ 
نه به نظرم این‌طور نیست. پرسپولیس چوب حواشی قبل را می‌خورد. جدایی ٧، ٨ ستاره از تیم قهرمان بدترین اتفاق ممکن است. ما زبان‌مان مو درآورد آنقدر گفتیم این تیم را نزنید. هرچه هم می‌گوییم فایده ندارد. مربی بدون ابزار چه کاری می‌تواند بکند؟ قبل از فینال چند ستاره را فراری دادند، بعد از فینال هم نوبت به بشار رسید. ما مثل بعضی‌ها غر نمی‌زنیم چون جنگیدن و بلند شدن را خوب بلدیم. 

به نظرت مقصر این اتفاقات چه کسی است؟ 
همان‌هایی که کمر به نابودی تیم بسته بودند و البته نمی‌دانم برای آینده چه خوابی دیدند و در نیم‌فصل قرار است کدام ستاره را از تیم ما بگیرند. با جمله وزیر پرسپولیسی هر بلایی خواستند سر پرسپولیس آوردند. می‌خواهم بدانم کدام تیم قهرمان در دنیا وجود دارد که این همه بلا سرش بیاورند؟ جرم پرسپولیس رسیدن به فینال آسیا و پوکر قهرمانی بود. آخرین ضربه‌شان هم توقیف ساختمان باشگاه بود.

من نمی‌دانم ماجرای ویلموتس چه ارتباطی به پرسپولیس دارد و چرا فقط ساختمان پرسپولیس باید توقیف شود؟ هرچند پرسپولیس در قلب هوادارانش اداره می‌شود، نه در ساختمان سئول. شما فکر کنید یک لحظه به جای بشار، دیاباته از تیمش جدا می‌شد آن وقت استقلالی‌ها شهر را به هم می‌ریختند ولی دم یحیی و هواداران گرم که صبور هستند. ولی با همه این حواشی اگر از این تیم حمایت شود، دو هفته مانده تا پایان فصل قهرمان می‌شود.


بیشتر بخوانید: واکنش سلطانی‌فر به شایعه وزیر پرسپولیسی +فیلم


یعنی آنقدر به این تیم مطمئنی؟ 
پارسال گفتم پرسپولیس با اختلاف حدوداً ١۵ امتیاز قهرمان می‌شود که با ١۴ امتیاز اختلاف قهرمان شد. حالا هم می‌گویم اگر از این تیم حمایت کنند، دو هفته مانده تا پایان، قهرمان خواهد شد. سروته این تیم را زدند ولی ما قوی‌تر از این چیزها هستیم. هم کادر خوبی داریم و هم بازیکنان باکیفیت در تیم ما بازی می‌کنند. من به شخصه با همه بی‌مهری‌ها به این تیم امیدوارم. 

انتقادات زیادی به عملکرد خط حمله پرسپولیس می‌شود. نظرت چیست؟ 
قبول دارم خوب کار نکردند ولی فشار زیادی روی آنهاست که برای این مهاجمان جوان بیشتر از ظرفیت‌شان است. شک نکنید در هفته‌های آینده عبدی و رمضانی گل‌های مهمی برای ما خواهند زد. 

پرسپولیس دو دیدار بسیار حساس با سپاهان و استقلال دارد. این دو بازی را چطور می‌بینی؟ 
پرسپولیس همیشه نشان داده در روزهای مهم و حساس بهتر بازی می‌کند و قدرتش را نشان می‌دهد. من خیلی نگران این دو دیدار نیستم چون به بردن پرسپولیس خوشبینم. مطمئنم بچه‌ها بهترین کیفیت را از خودشان نشان می‌دهند. 

حرف آخر؟
جا دارد از طریق خبرورزشی فوت تلخ دو هوادار پرسپولیس را به خانواده‌شان تسلیت بگویم. واقعاً ناراحت‌کننده بود و می‌خواهم به آقایانی که تبر به دست می‌خواهند پرسپولیس را بزنند، بگویم هر ضربه‌ای که به پرسپولیس می‌زنید، ضربه به قلب این هواداران معصوم است که عاشقانه این تیم را دوست دارند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان