تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۹

روزهای سخت گل‌محمدی و تیمش/ تغییرات در ترکیب پرسپولیس ادامه دارد

کادر فنی پرسپولیس بار دیگر مجبور به تغییر در ترکیب خود برای بازی های لیگ برتر فوتبال ایران است.

یحیی گل‌محمدی

رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهار قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر، در حالی دوره بیستم این مسابقات را آغاز کرد که حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا یحیی گل محمدی تغییراتی اجباری را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

سرخپوشان پایتخت به دلیل محرومیت وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر مجبور شدند ترکیب خود در لیگ برتر را بر اساس چینش در دیدار فینال برای بازی با اولسان هیوندای کره جنوبی انتخاب کنند.

محرومیت انضباطی آل کثیر باعث شد تا یحیی گل محمدی مجبور شود در هر بازی به یکی از دو مهاجم خود آرمان رمضانی و مهدی عبدی بازی دهد. دو بازیکنی که چندین هفته است نتوانستند برای سرخپوشان گلزنی کنند تا فشار زیادی را در آستانه بازی‌های حساس این تیم با سپاهان و استقلال تهران تحمل کنند.


بیشتر بخوانید: برانکو: شک نکنید تنها پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد


گل محمدی که قبل از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم از بشار رسن یک در میان استفاده می‌کرد حالا با ترانسفر هافبک تیم ملی عراق روبرو شده است تا سرخ‌ها را بدون هافبک بازیساز توانمند برای دفاع از قهرمانی آماده کند.

پرسپولیس در هفتمین بازی خود مقابل سپاهان اصفهان، باید برای بار هفتم ترکیب خود را به دلیل نبود سعید آقایی که در دیدار با ذوب آهن اخراج شد تغییر دهد.

تیمی که پس از باخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا هنور به برد نرسیده و باید خود را برای بازی‌های حساس مقابل سپاهان و استقلال تهران آماده کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶:۲۰ روز سه شنبه مقابل سپاهان اصفهان دیدار معوقه هفته هفتم را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان