تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۶ دی ۱۳۹۹

یک عرضه اولیه در راه است +جزئیات

تعداد ۳۰میلیون سهم شرکت سپیدار سیستم آسیا، فردا(چهارشنبه) با نماد معاملاتی "سپیدار" در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.

جزئیات عرضه اولیه

رویداد۲۴ تعداد ۳۰میلیون سهم شرکت سپیدار سیستم آسیا معادل ۱۵درصد سهام این شرکت، فردا(چهارشنبه، ۱۷ دیماه) با نماد معاملاتی "سپیدار" در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۳۸۰۰تا ۳۹۸۰تومان برای هر سهم و با سهمیه ۱۵سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری مفید و متعهدین خرید نیز شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری آینده‌نگر دانا(سهامی خاص) به میزان ۳۳.۳ درصد و شرکت کارگزاری مفید(سهامی خاص) به میزان ۱۶.۷ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.


بیشتر بخوانید: کدام ریسک‌ها عرضه‌های اولیه بورس را تهدید می‌کند؟


گفتنی است تعداد ۳۰میلیون سهم شرکت سپیدار سیستم آسیا در حالی فردا عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، ۲۶ میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۴میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است شرکت سپیدار سیستم آسیا یکی از زیرمجموعه های شرکت بورسی همکاران سیستم(با مالکیت ۹۹.۹ درصدی) است که سال ۸۷ با هدف عرضه انحصاری سیستم حسابداری سپیدار و نرم‌افزار فروشگاهی دشت و ارائه خدمات به مشتریان این دو محصول تاسیس شده است.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بورس ، بازار بورس
نظرات شما
پیشخوان