تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۹

جزئیات ثبت‌نام مجدد مسکن ملی در استان تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: ثبت نام جدید در استان تهران برای ۸۰۰ واحد نصیر شهر رباط‌کریم انجام می‌شود و سایت بازخواهد شد، واجدان شرایط می‌توانند برای این واحد‌ها ثبت‌نام کنند.
 ثبت‌نام مسکن ملی در استان تهران
رویداد۲۴ خلیل محبت‌خواه در جلسه با مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مدیران کل استان‌ها درباره ظرفیت استان تهران برای ثبت‌نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: ثبت نام جدید در استان تهران برای ۸۰۰ واحد نصیر شهر رباط‌کریم انجام می‌شود و سایت بازخواهد شد، واجدان شرایط می‌توانند برای این واحد‌ها ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: همچنین در سایر شهر‌های استان تهران هم مطابق با ظرفیت قبلی به جای انصراف دهندگان تکمیل ظرفیت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص تعیین تکلیف وضعیت متقاضیان مسکن ملی گفت: پس از ثبت‌نام و اعلام واریز وجه آورده اولیه سه بار مهلت پرداخت تمدید شد، اما عده‌ای نسبت به پرداخت وجه اولیه اقدام نکردند و البته بار‌ها پیامک هشدار نسبت به حذف این افراد برایشان ارسال شد و در نهایت افرادی که واریز وجه نداشتند حذف شدند.

بیشتر بخوانید: عرضه مسکن در بورس هدیه دولت به بساز بفروش‌ها/ منافع خریداران تامین می‌شود؟
محبت‌خواه با تاکید بر اینکه واگذاری امتیاز مسکن ملی ممنوع است گفت: ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیرقانونی است.

وی ادامه داد: هر چند برخی از افراد سودجو برای خرید امتیاز مسکن ملی از متقاضیان اقدام کردند، اما ثبت‌نام در سامانه به معنای تخصیص واحد نیست.

وی با بیان اینکه از آنجایی که برای متقاضیان این واحد‌ها تا زمان اتمام اقساط که ۱۵ ساله است هیچ‌گونه سندی صادر نمی‌شود نمی‌توانند به خرید و فروش آ‌ن اقدام کنند، گفت: افرادی که بخواهند امتیاز مسکن ملی را واگذار کنند مرتکب تخلف شده‌اند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسکن ملی ، مسکن
نظرات شما
پیشخوان