تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۶ دی ۱۳۹۹

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

نبرد حساس پرسپولیس و سپاهان امروز درحالی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که بازی برگشت بین دو تیم در فصل قبل با جنجال‌های بسیاری لغو شد.
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
رویداد۲۴ بازی پرسپولیس و سپاهان همواره از جذابیت‌های خاصی برخوردار است نبردی که از آن به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران نام برده می‌شود. تیم قرمزپوش پایتخت در این بازی که معوقه از هفته هفتم لیگ برتر است باید در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان برود. آخرین بازی دو تیم به بازی رفت فصل پیش برمی‌گردد، که سپاهان در ورزشگاه آزادی با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی، پرسپولیس را با نتیجه دو بر صفر شکست داد و بازی برگشت دو تیم در اصفهان با جنجال‌ها و حاشیه‌های بسیاری همراه شد و تیم اصفهانی به دلیل اینکه خارج از ساعت رسمی شروع بازی در زمین حاظر نشد و داور میدان بازی را لغو و کمیته انضباطی پس از چند روز رای بازی را به نفع سرخ‌پوشان و ۳ امتیاز بازی را به پرسپولیس داد.

سرخپوشان در این دیدار در شرایطی به مصاف حریف سنتی خود می‌روند که یک جای خالی در ترکیب این تیم وجود دارد و تبدیل به معمای بزرگ چینش یحیی گل‌محمدی در این دیدار شده است و آن هم نبود سعید آقایی است که با اخراج در بازی قبل مقابل ذوب آهن از این بازی محروم شد. در دروازه پرسپولیس مثل همیشه شاهد حضور حامد لک هستیم که آمار خیلی خوبی در این فصل از خودش به جا گذاشته است. یک خط جلوتر دو مدافع میانی سرخپوشان هستند که زوج همیشگی سیدجلال حسینی و حسین کنعانی زادگان خواهند بود و در سمت راست هم سیامک نعمتی مثل همیشه حضور خواهد داشت. علامت سوال بزرگ این بازی دفاع چپ پرسپولیس است و همه می‌خواهند بدانند در نبود آقایی یحیی چه تصمیمی برای این پست می‌گیرد. محتمل‌ترین حالت در حال حاضر حضور علی شجاعی در این پست خواهد بود و باید دید جواب می‌دهد یا نه. دو هافبک دفاعی پرسپولیس در این بازی احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا هستند و یک خط جلوتر از او شاهد حضور احسان پهلوان و امید عالیشاه هستیم. در خط حمله هم وحید امیری بازی خواهد کرد و مهاجم نوک پرسپولیس مهدی عبدی است.

بیشتر بخوانید: روزهای سخت گل‌محمدی و تیمش/ تغییرات در ترکیب پرسپولیس ادامه دارد
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، علی شجاعی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، سپاهان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان