تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۹

شهاب حسینی و یک ماجرای ترسناک در هتل آمریکا +فیلم

اینترتینمنت ویکلی می‌نویسد که فیلم "آن شب" تداعی‌گر فیلم "درخشش" با بازی جک نیکلسون است، شاهکاری از استنلی کوبریک که در ژانر ترسناک روان‌شناسانه ساخته شد.
شهاب حسینی و یک ماجرای ترسناک در هتل آمریکا +فیلم
رویداد۲۴ تریلر جدید فیلم ترسناک "آن شب" (The Night) به کارگردانی "کوروش اهری" و بازی "شهاب حسینی" توسط آی‌اف‌سی منتشر شد.
داستان این فیلم در مورد یک زوج ایرانی به نام‌های بابک و ندا است که با دختر ۱ ساله‌شان در ایالات متحده زندگی می‌کنند. آن‌ها پس از گذراندن یک شب در خانه‌ی دوست‌شان، تصمیم به اقامت در "هتل نورماندی" می‌گیرند، تشکیلاتی با یک مدیر عجیب و مرموز شب و مهمانانی پرسروصدا. زوج داستان در طول اقامتشان در هتل خود را محبوس می‌یابند و در همین حین اسراری که از یکدیگر مخفی نگه می‌داشته‌اند را به ناچار برملا می‌سازند.

به نوشته ۳۰ نما "اینترتینمنت ویکلی" این تریلر را به صورت انحصاری منتشر کرده و می‌نویسد فیلم به سرعت اثر کلاسیک "درخشش" (The Shining) "استنلی کوبریک" را در ذهن تداعی می‌کند. "نیوشا جعفریان" و "شهاب حسینی" نقش زوج داستان را بازی می‌کنند. حسینی برای مخاطبین آمریکایی بیشتر با "جدایی نادر از سیمین" (A Separation) و "فروشنده" (The Salesman) "اصغر فرهادی" شناخته می‌شود. او با فروشنده در سال ۲۰۱۶ جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد را از جشنواره‌ی کن دریافت کرده است.

"آن شب" ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۹) در سالن‌های سینما، پلتفرم‌های دیجیتال و سرویس‌های وی‌اودی پخش خواهد شد.
 
منبع: ایران آرت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان