تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۹

خبری نگران کننده برای استقلال؛ تیم ایتالیایی به دنبال جذب مهاجم آبی‌ها

تیم فوتبال بنونتو ایتالیا قصد دارد «شیخ دیاباته» مهاجم تیم فوتبال استقلال ایران را به خدمت بگیرد.

شیخ دیاباته

رویداد۲۴ سایت «‌contra-ataque» ایتالیا خبر داد مسئولان باشگاه بنونتو قصد دارند شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال که سال گذشته به عنوان آقای گلی لیگ ایران هم رسید را جذب کنند.

این سایت در بخشی از خبر خود آورده است: «بدون شک بنونتو یکی از خوشایندترین شگفتی‌های این فصل سری آ ایتالیا است: تیمی که مربیگری آن‌را فیلیپو اینزاگی بر عهده دارد، در واقع تمام تیم‌ها را متحیر و ثابت کرد که حتی در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا یک تیم رقابت‌جو است. با این حال محدودیت این تیم کم نیست و آنها باید در بازار نقل و انتقالات زمستانی دست به کار شوند.»

شیخ دیاباته

این سایت در ادامه با اشاره به ناکامی بنونتو در جذب بازیکنان مدنظرش، به شیخ دیاباته اشاره کرد که در سال ۲۰۱۸ به مدت ۶ ماه و به صورت قرضی از تیم عثمانی اسپور ترکیه راهی این تیم شد. دیاباته در ۱۱ بازی موفق شد هشت گل برای بنونتو به ثمر برساند و سپس به امارات و ایران رفت.

سایت ایتالیایی نوشت: «اکنون دو سال بعد از آنکه طرفداران بنونتو عاشق دیاباته شدند، این بازیکن می‌تواند برگردد تا ویژگی‌های عالی خود را در خدمت اینزاگی قرار بدهد… به علاوه از نظر اقتصادی، با توجه به اینکه قرارداد شیخ در سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد، انتقال او به بنونتو عملیاتی با هزینه صفر خواهد بود.»

بنونتو در حال حاضر با ۲۱ امتیاز در رده یازدهم جدول ۲۰ تیمی سری آ ایتالیا قرار دارد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان