تاریخ انتشار: ۰۷:۲۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۹

مشکلات مالی دلیل فروش ستاره‌های رحمتی به پرسپولیس!

احتمال می‌رود مشکلات مالی باشگاه شهرخودرو منجر به جدایی ۲ ستاره این تیم شود.

 سیدمهدی رحمتی

رویداد۲۴ سیدمهدی رحمتی وقتی سرمربیگری شهرخودرو را قبول کرد می‌دانست کار دشواری دارد. باشگاه مشهدی بازیکنان تاثیرگذار و باتجربه تیمش در فصل گذشته یعنی محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی، محمدحسین مرادمند و میلاد سرلک را از دست داد و در فصل نقل و انتقالات هم نتوانست خرید‌های موثری داشته باشد.

رحمتی مجبور بود لیگ را با تیم جوان و کم تجربه‌اش شروع کند، اما از همان بازی نخست این تیم در لیگ ۲ بازیکن توانستند خود را حد و اندازه ستاره در شهرخودرو نشان دهند. امین قاسمی‌نژاد، بهترین گلزن شهرخودرو در لیگ و فرشاد فرجی، مدافع این تیم، در هفته‌های اخیر از ستاره‌های تیم مشهدی بودند.
بیشتر بخوانید: تاریخچه کامل ۹۱ دربی سرخابی‌ها
سرمربی جوان شهر خودرو با تغییر پست چند بازیکن خود در لیگ بیستم باعث شده کارآمدی آن‌ها نیز دوچندان شود. او هفته گذشته در دیدار با نساجی، امین قاسمی‌نژاد را به نوک خط حمله برد و از فرشاد فرجی هم در کانال راست خط دفاعی استفاده کرد. این تغییرات در بازی با تیم مازنی باعث شد سبک بازی این تیم تا اندازه زیادی تغییر کند و به بردی شیرین در بازی خانگی برسد.

در این بازی روی یک موقعیت خوب گلزنی، فرشاد فرجی با ارسال بلندی توپ را پشت دفاع در اختیار قاسمی‌نژاد قرار داد تا او گلی ۳ امتیازی برای تیم رحمتی به ثمر برساند.

فرجی و قاسمی‌نژاد در حالی برای شهرخودرو می‌درخشند که باشگاه پرسپولیس مدتی است آن‌ها را زیرنظر گرفته و خواستار جذب آن‌ها شده است. از ابتدای فصل بار‌ها اخباری پیرامون جدایی این ۲ بازیکن از شهرخودرو و پیوستن‌شان به پرسپولیس مطرح شده، اما هر بار سیدمهدی رحمتی به شدت با این جدایی‌ها مخالفت کرده و بعد از بازی با نساجی مازندران هم با قاطعیت اعلام کرد اجازه جدایی به هیچ بازیکنی از تیمش را نخواهد داد.

این درحالی است که باشگاه شهرخودرو با مشکلات مالی مواجه است و قطعا فروش این ۲ ستاره می‌تواند بخشی از مشکلات مالی باشگاه مشهدی را برطرف کند، اما فعلا که رحمتی قاطعانه با این جدایی‌ها مخالفت کرده و باید دید در نهایت سرنوشت بازیکنان او چه می‌شود.
منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، شهرخودرو
نظرات شما
پیشخوان