تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۹

جانشین شجاع خلیل زاده از تراکتور می‌آید؟

پرسپولیسی‌ها بار دیگر تمایل خود برای جذب ایمان سلیمی را اعلام کرده‌اند و در انتظار پاسخ مدافع سابق تراکتور برای عقد قرارداد هستند.

جانشین شجاع خلیل زاده

رویداد۲۴ مدافع سابق تراکتور بار دیگر موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته و مذاکرات برای انتقال وی به جمع سرخپوشان تهران از سر گرفته شده است. ایمان سلیمی، مدافع سابق تراکتور که بعد از دو فصل حضور در تبریز ترجیح داد با پرداخت مبلغ مربوط به فسخ قراردادش از این تیم جدا شود، اکنون بار دیگر موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته است.

پیش از این با جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، باب مذاکره با ایمان سلیمی باز شده بود اما به دلیل پر شدن سهمیه نقل و انتقالات تابستانی و همچنین تصمیم این بازیکن برای حضور در فوتبال اروپا با توجه به بند مربوط به فسخ قراردادش، این انتقال صورت نگرفت.

    سلیمی که بعد از جدایی از تراکتور و پرداخت مبلغ مربوط به بند فسخ قراردادش، با شکایتی از سوی این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون مواجه شده بود. با این حال کمیته تعیین وضعیت رای به عدم مشکل این فسخ داده بود که البته این فرصت را به باشگاه تراکتور داده‌اند که مستندات و اعتراض خود را اعلام کنند. با این حال این مدافع بلندقامت که در مرحله آماده‌سازی در تمرینات اختصاصی قرار دارد، بار دیگر با پیشنهاد پرسپولیس برای مذاکره و انتقال به این باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل قرار گرفته است.

    با این حال دو طرف هنوز به نتیجه نهایی در این زمینه نرسیده‌اند و سلیمی نیز که در انتظار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه و توافق با سه تیم خارجی خواهان خود از یونان، بلژیک و سوئد قرار دارد، هرگونه مذاکره را منوط به این دانسته که انتقالش به فوتبال اروپا در شرایط کنونی میسر نشود.


    بیشتر بخوانید: سلیمی در چه شرایطی پرسپولیسی می‌شود؟


    پرسپولیس بعد از جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری حضور در نقل و انتقالات زمستانی را با نیاز به جذب مدافع دنبال می‌کند. سرخ‌ها درحال‌حاضر تنها سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به عنوان مدافعان تخصصی قابل اعتماد در لیست خود دارند. این سومین بار است که سلیمی با پیشنهاد حضور در پرسپولیس مواجه شده است. یک بار پیش از حضور در تراکتور و با پیشنهاد برانکو ایوانکوویچ که آن را به دلیل نگرانی از بابت به‌دست نیاوردن فرصت بازی مناسب رد کرد.

    او در این فصل نیز با توجه به پر‌ شدن سهمیه لیگ برتری نقل و انتقالات پرسپولیس و تمایل به حضور در فوتبال اروپا رد کرد. اکنون باید دید سومین پیشنهاد به این بازیکن در نهایت منتهی به عقد قرارداد و سرخپوش شدن او در تهران خواهد شد یا سلیمی سودای دیگری در سر خواهد داشت. با این حال به نظر می‌رسد حضور در پرسپولیس شاید فرصت مناسب‌تری نیز برای رویای لژیونر شدنش و هموار شدن این مسیر در پی داشته باشد و باید دید در ادامه شرایط به چه شکل خواهد بود.

    استعلام از فدراسیون برای پرسپولیسی شدن

    آخرین درخواست پرسپولیس برای مذاکره و عقد قرارداد با این بازیکن با درخواست سلیمی و مدیربرنامه‌اش از این باشگاه برای نامه‌نگاری به فدراسیون و دریافت استعلام نهایی برای مشخص شدن وضعیت قراردادش با تیم‌های ایرانی دانسته است. فسخ سلیمی با تراکتور به مقصد تیم خارجی بوده است و این در حالی بوده که به دلیل مشکلات شکل گرفته او نیم فصل دور از میادین بوده و نتوانسته اقدام نهایی برای این انتقال را صورت دهد. بر این اساس در صورتی که پرسپولیس همچنان به شکل جدی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن باشند، باید از فدراسیون استعلام لازم را دریافت کنند و در صورتی که منعی برای این انتقال وجود نداشته باشد، باید سلیمی را صید جدید سرخ‌ها قلمداد کرد.

    منبع: ورزش سه
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    پیشخوان