تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹

خامسیان: هدف واعظی از طرح سخنان اخیر انحراف افکار عمومی از مطالبات اصلی جامعه است

فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب با بیان اینکه رئیس دفتر رئیس جمهور به جای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم به دنبال طرح مسایل حاشیه‌ای است، گفت:هدف هدف واعظی از سخنان اخریش انحراف افکار عمومی از مطالبات اصلی جامعه و نوعی فرار رو به جلو است.

علیرضا خامسیان

رویداد۲۴ به گزارش امیدنامه، علیرضا خامسیان فعال رسانه‌ای اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی پیش آمده بین برخی بزرگان جریان اصلاحات و رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: جای تعجب است دولتی که باید به مشکلات عمده کشور که بخشی از آن مربوط به خودش است بپردازد، به جای پاسخگویی به افکار عمومی به مسایل حاشیه‌ای دامن می‌زند و به نوعی مطلبات افکار عمومی را با طرح مسایل این چنینی به حاشیه می‌برد.

او ادامه داد: معتقدم که این نوعی فرار رو به جلو از سوی دولت است. به جای اینکه درباره مشکلات کشور از جمله مشکلات معیشتی پاسخگو باشد، در صدد است تا مسائل سال ۹۲ را نبش قبر کند؛ مسائلی که برای افکار عمومی مشخص است و همه می‌دانند که شخص حسن روحانی با تکیه بر پایگاه اجتماعی و سبد رای کدام گروه رای آورد؛ نوع کنش رفتاری جریان اصلاح طلب بود که امروز خود محمود واعظی بتواند در پاستور گام بردارد.


بیشتر بخوانید: اختلاف محمود واعظی با اصلاح‌طلبان جدی است؟


خامسیان افزود: پرداختن به این موضوعات برای بدنه اصلاح طلبان و تحول خواه اصل نیست و معتقدم که هدف رئیس دفتر رئیس‌جمهور این است که برخی از مطالبات به حق مردم از دولت را با طرح این موضوعات به حاشیه ببرد؛ البته نخبگان و مردم ما هوشمند هستند و تحت تاثیر برخی جوسازی‌ها قرار نخواهند گرفت.

وی تصریح کرد: الان جریان اصلاح طلب باید به حل مسائل معیشتی مردم فکر کند تا بتواند کشور را مدیریت کند. معتقدم که محمود واعظی که خیلی هم در بدنه دولت مورد اقبال نیست هدفی جز اینکه مطالبات مردم را کمرنگ کند و مطالب حاشیه‌ای را اصل نشان دهد ندارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان