تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

مهاجم پرسپولیسی در آستانه انتقال به لیگ پرتغال

آریا برزگر در زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد با پرسپولیس قرارداد بست اما هرگز موفق به حضور در ترکیب پرسپولیس نشد.

آریا برزگر مهاجم پرسپولیسی

رویداد۲۴ از زمان پیوستن آریا برزگر، مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران به پرسپولیس این بازیکن هنوز نتوانسته برای سرخپوشان در بازی‌های رسمی به میدان برود. حتی در شرایطی که پرسپولیس از کمبود مهاجم هم رنج می‌برد برزگر برای پرسپولیس بازی نکرده است.

پیگیری‌های اولیه در این خصوص نشان داد که کادرفنی پرسپولیس معتقد است برزگر هنوز تجربه لازم برای حضور در مسابقات و قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس را ندارد. از همین رو، شایعه جدایی این بازیکن نیز مطرح و حتی گفته شد شاید او به صورت قرضی راهی تیم صنعت نفت آبادان شود تا پس از کسب تجربه بیشتر به پرسپولیس بازگردد.


بیشتر بخوانید: هواداران پرسپولیس منتظر باشند/ هفته پر خبری در پیش است


البته ممکن است اتفاق دیگری در این خصوص رخ دهد. شنیده می‌شود برزگر در آستانه حضور قرضی در لیگ پرتغال است و مذاکراتی هم با باشگاه مدنظرش انجام داده است. گفته می‌شود تیمی که خواهان جذب قرضی برزگر است، از نظر اسم و رسم جزو تیم‌های مطرح و از نظر فنی در سطح متوسط لیگ پرتغال قرار دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که برزگر مشغول آماده‌سازی مقدمات سفر خود از جمله دریافت ویزا است تا بتواند به صورت قرضی از پرسپولیس راهی لیگ پرتغال شود و پس از کسب تجربه لازم مجددا به جمع سرخپوشان بازگردد.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان