تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
مربی سابق تیم ملی:

عربستان در حال جنگ است، اما میزبانی گرفت/ فوتبال ما دیگر در کنفدراسیون آسیا نفوذی ندارد

مربی سابق تیم ملی ایران گفت: با شرایط موجود هیچ‌وقت به ایران میزبانی نخواهند داد، چون ۲۰ سال است در فوتبال ایران مشکل مدیریت وجود دارد.

اعربستان در حال جنگ است، اما میزبانی گرفت/ فوتبال ما دیگر در کنفدراسیون آسیا نفوذی ندارد

رویداد۲۴  ناصر ابراهیمی، درباره تصمیم AFC برای اعطای میزبانی به بحرین برای مسابقات گروه ایران در انتخابی جام جهانی و تبعات این موضوع برای تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: فوتبال ما دیگر در کنفدراسیون آسیا نفوذی ندارد. رییس فدراسیون ما به تازگی انتخاب شده و کمبود‌های زیادی هم در فوتبال ما وجود دارد. میزبانی را به بحرین داده‌اند، چون امکانات کشور‌هایی مثل بحرین، قطر و امارات از کشور ما بیشتر است و این چیز جدیدی نیست.

او اضافه کرد: از آن طرف هم برای رقابت‌های باشگاهی میزبانی را به عربستان دادند. عربستان در حال جنگ با یمن است، اما برای آن‌ها میزبانی گذاشتند. به هر صورت کاری نمی‌شود کرد و فکر نمی‌کنم تغییر دهند. نمی‌شود بگوییم حق ماست و ما باید میزبانی کنیم، چون دیگر قابل تغییر نیست و نمی‌شود کاری انجام داد. ۲۰ سال است که در فوتبال ایران مشکل مدیریت وجود دارد و در کنفدراسیون فوتبال آسیا نفوذ نداریم و با این شرایط مشخص است که به ما میزبانی نمی‌دهند. با شرایط موجود هیچ‌وقت به ایران میزبانی نخواهند داد.


بیشتر بخوانید: میزبانی بحرین، حاصل تبانی AFC و فیفاست؟ +فیلم


پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که تیم ملی می‌تواند در این شرایط به مرحله بعدی صعود کند، گفت: کارلوس کی‌روش دو بار ما را به جام جهانی برد، اما نتونست در آن ۸ سال ما را در جام ملت‌های آسیا قهرمان کند. اگر مربی ایرانی سرمربی بود بعد از یک سال او را تغییر می‌دادند، اما کی‌روش ۸ سال سرمربی بود. اسکوچیچ هم کارنامه خوبی در ایران نداشت و در ۵ سالی که در ایران بود و در چند باشگاه کار کرد و موفقیتی نداشت.

او اضافه کرد: سرمربی کنونی تیم ملی فقط اسمش مربی خارجی است و بالای سر تیم ملی ایران است. ان‌شاءالله موفق باشد. من به کمک اسکوچیچ یعنی وحید هاشمیان اعتقاد دارم، اما به خود او اعتقاد ندارم. البته دور از دسترس نیست که ایران بتواند به مرحله بعد صعود کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان