تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

دو بازیکن استقلال از لیست فرهاد مجیدی خط می‌خورند

فصل نقل و انتقالات برای استقلال با حواشی بسیاری همراه شد، آبی‌های پایتخت تا اینجای کار دو بازیکن را به خدمت گرفتند، اما برای خرید‌های دیگر با چالش جدی مواجه شده‌اند.

تصمیم قطعی مجیدی؛ دو بازیکن استقلال کنار گذاشته می‌شوند

رویداد۲۴ باشگاه استقلال در ابتدا با سعید مهری، هافبک تراکتوری‌ها به توافق رسیدند و در ادامه و در یک اتفاق غیرمنتظره آرمان رمضانی، مهاجم پرسپولیس را آبی‌پوش کردند تا پرحاشیه‌ترین انتقال نیم‌فصل دوم هم بنام آبی‌های پایتخت باشد. اما چالشی که در حال حاضر فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال با آن روبرو هستند، اضافه کردن خرید‌های جدید به لیست آبی‌هاست.

مشکل اینجاست که جمع بازیکنان بزرگسال این تیم با این دو خرید به ۲۰ بازیکن رسیده و لیست بازیکنان این تیم پر شده است. بنابر این استقلال از اینجای نقل و انتقالات به بعد در صورت خرید هر بازیکنی باید روی نام یک بازیکن قلم قرمز بکشد. از آنجایی که گفته می‌شود استقلال ظرف یکی دو روز آینده با دو بازیکن به توافق خواهد رسید مجیدی باید نام دو بازیکن را از خود کنار بگذارد. دو بازیکنی که گفته می‌شود محمد دانشگر و فرشید باقری خواهند بود. تکلیف محمد دانشگر که مشخص است و مجیدی اعلام کرده به او نیازی ندارد، اما در صورتی که استقلال بیش از یک بازیکن دیگر جذب کند آنگاه فرشید باقری هم از این تیم جدا خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان