تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

خرید ۱۴ میلیاردی مس از پرسپولیس؟

علی علیزاده در خصوص این که شایعه شده محمد انصاری با قراردادی ۱۴ میلیارد تومانی به مس رفسنجان پیوسته گفت: باشگاه مس رفسنجان چنین پولی هیچ وقت به هیچ بازیکنی نمی‌دهد.

خرید ۱۴ میلیاردی مس از پرسپولیس؟!

رویداد۲۴ علی علیزاده در خصوص اینکه مدتی پیش به علت ابتلا به کرونا قرنطینه شده بود و اکنون وضعیت سلامتی او چگونه است، اظهار داشت: دو هفته در قرنطینه بودم. در هفته اول مشکلی نداشتم اما در هفته دوم دچار برخی علائم شدم و عرق سرد داشتم که تحت نظر پزشک دوران درمانی را پشت سر گذاشتم. الان یک هفته است از قرنطینه خارج شده‌ام. مشکلی ندارم و خداراشکر حالم خوب است.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در مورد وضعیت سلامتی این تیم گفت: دو عضو کادر فنی ما مبتلا به کرونا هستند که الان در قرنطینه حضور دارند. بقیه اعضای تیم مشکلی ندارند. هر 10 روز تست PCR می‌گیریم تا وضعیت تیم مشخص باشد. هر کسی هم بخواهد نزدیک تیم شود  حتی اگر خود من هم چند روز کنار تیم نباشم و بخواهم در ادرو حاضر شوم باید تست بدهد. در کل پروتکل‌های بهداشتی را به صورت دقیق رعایت می‌کنیم.

    وی در خصوص شرایط مس رفسنجان در آستانه بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان، عنوان کرد:چند بازیکن مصدوم داریم اما آماده بازی با نفت مسجد سلیمان هستیم. با توجه به شرایط کرونایی از فدراسیون فوتبال خواهش کردیم بازی در مسجد سلیمان را به تعویق بیندازند اما با این درخواست موافقت نشد. محمود فکری تیم بسیار خوبی دارد. این تیم مقابل سپاهان هم خوب بازی کرد و سرحال بود. بازی کردن در مسجد سلیمان کار سختی است با این حال تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم و با دست پر به رفسنجان برگردیم.

     علیزاده در مورد عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: واقعا به خودم بالیدم و لذت بردم. هیچ موقع فوتبال ایران را در این سطح ندیدم. هر 4 تیم پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور عملکرد خوبی داشتند و واقعا لذت بردم. ان‌شاالله همه از گروه‌شان صعود کنند. ولی به نظرم دور بعدی کار سختی دارند. شرایط برای تیم‌های ما مقابل حریفانشان برابر نیست. به عنوان مثال دو سه بازیکن النصر که حریف فولاد بود، به اندازه کل بودجه نماینده کشورمان است. ضمن اینکه ما باید از لحاظ سخت‌افزاری فوتبالمان را ارتقا بدهیم تا میزبانی‌ها را داشته باشیم.

    وی در خصوص این که شایعه شده  محمد انصاری  با قراردادی 14 میلیارد تومانی به مس رفسنجان پیوسته گفت: باشگاه مس رفسنجان چنین پولی هیچ وقت به هیچ بازیکنی نمی‌دهد. هر کسی می‌گوید رقم قرارداد انصاری این بوده بیاید و رو کند. ما هم در این صورت حاضریم قرارداد او را رسانه‌ای کنیم. از کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند شکایت می‌کنیم و به صورت قانونی جلو می‌رویم.

    معاون فنی باشگاه مس رفسنجان افزود: حال مس رفسنجان خوب است، خواهشا خرابش نکنید. ما تلاش می‌کنیم، زحمت می‌کشیم و الان جلوتر از هدفمان نتیجه می‌گیریم. هدفمان این بود که در سال اول رتبه دوازدهم یا سیزدهم باشیم اما الان تیم‌مان در رتبه پنجم جدول قرار دارد. خواهشا ما را به حاشیه نبرید. تیم‌هایی مانند مس رفسنجان، گل‌گهر، ذوب‌آهن و... به درد لیگ برتر و فوتبال ما می‌خورند. این‌ها تیم‌هایی هستند که خوب کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و بدهی نمی‌آورند. اجازه بدهید کارمان را پیش ببریم و نتیجه بگیریم.

    وی تصریح کرد: برنامه پنج ساله داریم و به سهمیه آسیایی در سال‌های آینده فکر می‌کنیم. قصد داریم از نظر امکانات و سخت افزار کارهای خوبی انجام بدهیم، به عنوان مثال می‌خواهیم چمن هیبریدی نصب کنیم که کسی در ایران ندارد و از این چمن در بهترین کشورهای اروپایی استفاده می‌شود. ما در حال انجام کارهای خوبی هستیم و دوست داریم به فوتبال ایران کمک کنیم.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: پرسپولیس ، مس
    نظرات شما
    پیشخوان