تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

فوتبال آسیا از پرسپولیس هراس دارد

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم های آسیایی دیگر از اسم پرسپولیس می ترسند و انگیزه مضاعف برای بردن دارند.

لیگ قهرمانان آسیا

رویداد۲۴  پایان رأفت درباره پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس مقابل گوا در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا که منجر به ادامه صدرنشینی این تیم شده است گفت: توانایی‌های فنی پرسپولیس باعث شد تا این تیم با بازیکنان نیمکت نشین خود به قاطعانه‌ترین پیروزی‌اش در این رقابت‌ها تاکنون برسد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تصمیم یحیی گل‌محمدی مبنی بر ایجاد تغییرات اساسی در ترکیب تیمش نسبت به دور رفت افزود: آگاهی از وضعیت بازیکنان تیم یکی از وظایف مهم مربیان است. آقای گل محمدی به خوبی نشان داد که بازیکنانش و انگیزه‌های آنها را شناسایی کرده است. هدف بازیکنان یکسان است و آنها برای بردن جانفشانی می‌کنند. تفکرات یحیی در این باره منطقی بود.

وی درباره بهبود شرایط گلزنی این تیم تاکید کرد: شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر جزو باهوش‌ترین و پرتلاش‌ترین ها هستند. آنها در هر شرایطی رو به جلو بازی می‌کنند و دروازه حریف را چشم بسته پیدا می‌کنند. مهدی عبدی نیز همچنان چوب جوانی‌اش را می‌خورد ولی فکر می‌کنم اگر تمرکز کامل روی پرسپولیس داشته باشد می‌تواند همچنان موفق ظاهر شود.


بیشتر بخوانید: تحلیلی بر بهترین بازی پرسپولیس در آسیا


رأفت راجع به حریفان این تیم تصریح کرد: آسیا از پرسپولیس هراس دارد. تیم‌ها با انگیزه مضاعف مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند. همین موضوع می‌تواند برای پرسپولیس خطرساز شود.

کارشناس فوتبال ایران درباره احتمال حضور دوباره شاگردان یحیی گل محمدی در فینال آسیا یادآور شد: نباید رویاپردازی بیهوده کرد. پرسپولیس لایق بالا بردن جام است اما آینده این تیم بستگی به بازی‌های حذفی دارد. تیم‌های عربی خودشان را تقویت می‌کنند و واقعا قابل پیش بینی نیست چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان