تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

تقاضای بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال امیدوارند فدراسیون فوتبال رایزنی‌های خود با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا را به سرعت آغاز کرده و تحت هیچ شرایطی اجازه ندهد مدیران فوتبال عربستان با استفاده از نفوذی که دارند، میزبانی بخشی از دیدارهای مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

لیگ قهرمانان آسیا

رویداد۲۴ مشکلات متعدد ایجاد شده در شهر جده باعث نارضایتی آبی‌پوشان شده و طی روزهای گذشته موارد کامل و جامعی پیرامون این مسائل نوشته شد. در همین راستا بازیکنان استقلال  امروز هنگام صرف نهار با اشاره به دردسرهای ایجاد شده هنگام برگزاری مسابقات که ناشی از ضعف میزبان و عدم برنامه‌ریزی درست آنها بود، مدعی بودند اگر کنفدراسیون واقعاً نگاهی بی‌طرفانه داشته باشد (که البته ندارد) مقامات فدراسیون فوتبال عربستان و باشگاه الاهلی بابت میزبانی ضعیف خودشان باید حتماً به مدت چند سال از دریافت امتیاز میزبانی مسابقات مهم محروم شوند.

استقلالی‌ها همچنین تأکید داشتند فدراسیون فوتبال باید به صورت جدی پای کار بیاید و اجازه ندهد عربستان مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را در داخل خاک خود برگزار کند چون واقعاً توانایی انجام چنین کاری را ندارد. طی روزهای گذشته برخی از رسانه‌های عربستانی مدعی مذاکره مدیران ارشد فوتبال این کشور با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت امتیاز میزبانی قسمتی از دیدارهای موارد حذفی لیگ قهرمانان شده بودند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان