تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

خودکشی خانم پرستار تهرانی نزدیکی بیمارستان! / جنازه پشت فرمان!

پرستار جوان در اقدامی تلخ در نزدیکی بیمارستانی در تهران به زندگی خود پایان داد.

خودکشی خانم پرستار تهرانی

رویداد۲۴   جسد خانم پرستار جوان که یک روز از او خبری نشده بود در خودرویش پیدا شد.

غروب پنج شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ بود که ماموران کلانتری ۱۶۴ قائم با جسد دختر جوانی که در صندلی عقب خودرویش به کام مرگ فرو رفته بود قرار گرفتند و خیلی ماجرای پیدا شدن جسد این دختر که پرستار یکی از بیمارستان‌های تهران بود به بازپرس ویژه قتل مخابره شد.
بیشتر بخوانید: مرگ روزانه ۱۴ نفر بر اثر خودکشی در ایران
بازپرس محمد وهابی از شعبه ۲ دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پای در صحنه جرم گذاشته و با جسد دختر جوان که در صندلی عقب خودرویش خوابیده روبرو شدند و بررسی‌های تیم تشخیص هویت نشان از آن داشت که یک روز از مرگ این دختر جوان می‌گذرد.

تحقیقات میدانی کلید زده شد و ماموران پی بردند که دختر جوان روز گذشته از بیمارستان خارج شده، اما به خانه بازنگشته است تا اینکه همکاران او در نزدیکی بیمارستان بودند خودروی همکارشان را مشاهده می‌کنند و با جسد وی در صندلی عقب خودرو روبرو می‌شوند.

ماموران با توجه به آنژیوکت که داخل دست خانم پرستار جوان بود و قرص‌های بیهوشی و ظرف‌های آن کنار روی صندلی عقب بود که شواهد نشان از آن دارد که وی داخل خودرویش دست به خودکشی زده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس وهابی در این مرحله دستور داد تا جسد دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شود تاعلت مرگ مشخص شود و تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه این پرستار جوان در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. آ
منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان