تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟

بازار خرید و فروش زمین و مسکن در چند ساله گذشته گسترش یافته است. بر اساس آگهی‌های دیوار، ارزان‌ترین نرخ خرید زمین در کدام مناطق تهران است؟

قیمت زمین‌ در تهران

رویداد۲۴ بازار خرید و فروش ملک در تهران برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. به دلیل افزایش قیمت مسکن در چند سال گذشته، قیمت زمین در تهران بسیار افزایش پیدا کرده است.

ارزان‌ترین زمین‌ها در استان تهران در چه مناطقی هستند؟

بسیاری از مناطق حاشیه‌ای تهران نرخ پایینی برای خرید و فروش زمین دارند. بر اساس داده‌های به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از ۱۲ منطقه از ارزان‌ترین محله‌های تهران که ارزان‌ترین زمین‌ها را دارند تهیه شده است.

شریف آباد، یکی از شهرهای کوچک و شرقی استان تهران، با متوسط قیمت دو میلیون و ۴۲۹ هزار تومان برای هر متر زمین، ارزان‌ترین منطقه در جدول نرخ فروش زمین در تهران است.

دومین رتبه در بین مناطق ارزان قیمت برای خرید زمین، با نرخ فروش دو میلیون و ۵۸۳ هزار تومان، متعلق به شهر فیروزکوه است.


بیشتر بخوانید: بازار مسکن در آستانه فاجعه‌ای بزرگ؟


ورامین، شهریار و پاکدشت، با متوسط قیمت ۳٫۱ میلیون تومان برای هر متر زمین، سه منطقه از ارزان‌ترین مناطق شهر تهران در لیست فروش زمین هستند.

شهر جدید قدس در غرب تهران، گران‌ترین منطقه در بین ۱۲ منطقه ارزان تهران برای فروش زمین است. متوسط قیمت هر متر زمین در شهر قدس ۱۰ میلیون و ۲۲۲ هزار تومان است.

در جدول زیر ارزان‌ترین مناطق تهران برای خرید زمین مشاهده می‌کنید. (دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع زمین در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته در آگهی‌های دیوار است.)

ارزان‌ترین زمین‌ها در تهران کجاست؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان