تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰

محمود صادقی به صورت رسمی برای انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرد

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی اعلام کاندیداتوری کرد.

محمود صادقی به صورت رسمی برای انتخابات 1400 اعلام کاندیداتوری کرد

رویداد۲۴ محمود صادقی در نشست خبری خود با خبرنگاران، ضمن اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ملت ایران در سال پایانی قرن ۱۵ هجری شمسی بار دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا قرار گرفته است. انتخابات ارزشمندترین ره‌آورد انقلاب اسلامی است. نامزد‌های انتخابات با ارائه برنامه و دیدگاه‌های مختلف نظر مردم را جلب خواهند کرد.

دبیر کل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها افزود: به رغم تلاش‌های چهل سال گذشته در عرصه‌های مختلف، وضعیت کشور مطلوب و در تراز اهداف جمهوری اسلامی و قانون اساسی نیست. این وضعیت بازتاب‌های ناخوشایند متعددی در جامعه به جا گذاشته است.

وی به بیکاری دانش‌آموختگان اشاره کرد و گفت: جوانان بیکار ما به کشور‌هایی مهاجرت می‌کنند که ما آن کشور‌ها را دشمن می‌پنداریم.


بیشتر بخوانید: تا به حال چه کسانی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ شده‌اند؟ + جدول


صادقی بیان کرد: چالش‌های فزاینده‌ای مانند فروپاشی ساختار جعرافیایی کشور در قالب بحران آب و خاک و بحران خشکسالی و فرونشست زمین و آلودگی محیط زیست، مهاجرت و آوارگی برخی از شهروندان، شکاف ملت و حاکمیت و فساد اداری از جمله مشکلات کنونی است.

وی تأکید کرد: در این میان آنچه بیش از همه مردم را رنج می‌دهد، این است که هیچ یک از ارکان کشور در قبال وظایف و مسئولیت‌هایشان خود را پاسخگو نمی‌دانند و هرکس مسئولیت را به عهده دیگری محول می‌کند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان