تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

هشدار یک پرسپولیسی درباره مثلث خطرناک استقلال

اسماعیل حلالی بازیکن اسبق پرسپولیس اعتقاد دارد استقلال دارای یک مثلث خطرناک است و بازیکنان سرخپوش باید این مثلث را مهار کنند تا پیروز میدان شوند.

دربی استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ اسماعیل حلالی درباره دربی پایتخت گفت: گرچه شرایط پرسپولیس نسبت به استقلال در جدول بهتر و شانس استقلال برای قهرمانی کمتر است ولی بازی دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد و بازیکنان برای این دیدار تحت فشار هستند.

وی افزود : فکر می‌کنم تیمی در این دیدار موفق است که در طول هفته قبل از بازی، آرامش نسبی را به همراه تمرکز داشته باشد تا در میدان  عملکرد مطلوبی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: محاسباتی که نشان می‌دهد استقلال برنده دربی است!


هافبک اسبق سرخپوشان به بازیکنان خطرناک آبی پوشان اشاره کرد خاطر نشان کرد: استقلال یکی از پر مهره ترین تیم‌های لیگ است و بازیکنان خوبی دارد ولی مهدی قایدی خطرناک‌ترین بازیکن این تیم است و او کنار ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی مثلث خطرناکی را تشکیل داده‌اند. بنابراین پرسپولسی‌ها باید ارتباط بازیکنان این مثلث را از بین ببرند.

حلالی در خصوص حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس نیز گفت: به نظر من حواشی بعد از این بازی را بزرگ کردند چون درگیری فیزیکی در کار نبوده و فقط درگیری لفظی رخ داده که آن هم سریع تمام شده است. فوتبال همین است و این اتفاقات را دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دربی ، پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان