تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

مخالفت هیئت مدیره سایپا با استعفای کمالوند

هیئت مدیره باشگاه سایپا ضمن حمایت از فراز کمالوند، با استعفای این مربی مخالفت کرده است.

فراز کمالوند

رویداد۲۴ شب گذشته تیم فوتبال سایپا در یک دیدار جنجالی که همچنان حواشی آن ادامه دارد، مقابل دیگر تیم خودروساز لیگ شکست خورد تا شرایط کاملا نگران کننده ای در ادامه رقابت های لیگ بیستم و در هشت هفته باقی مانده داشته باشد.

این تیم صنعتی در پایان هفته 23 ام و در شرایطی که در مقایسه با اکثریت تیم های لیگ، یک بازی معوقه مقابل فولاد خوزستان در پیش دارد، 19 امتیاز کسب کرده و رتبه پانزدهم جدول رده بندی را پس از ماشین سازی که با 11 امتیاز کار سختی برای ماندن در لیگ برتر دارد، به نام خود زده و رقابت بسیار تنگاتنگی با نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان دارد.

نارنجی پوشان شب گذشته مقابل تیم همشهری شکست خوردند تا شرایط برای این تیم در ادام کار سخت تر شود؛ البته کمالوند سرمربی سایپایی ها در پایان بازی به تصمیمات داوری معترض بود و معتقد بود که نمی تواند اتفاقات بیرون زمین را مدیریت کند و بهتر است در این شرایط نماند و استعفا دهد.


بیشتر بخوانید: تصمیم دو سرباخت سایپا و استقلال!


هنوز ساعاتی از اتمام این مسابقه و استعفای کمالوند سپری نشده که هیئت مدیره باشگاه سایپا به آن واکنش نشان داده و در شرایطی که امکان تغییر سرنوشت دربی کوچک تهران به دلیل انجام 6 تعویض از سوی پیکانی ها وجود دارد، خواهان ادامه همکاری کمالوند شده اند و ضمن مخالفت با استعفا، از او برای هدایت تیم  در هشت هفته باقی مانده حمایت کامل کرده اند.

مدیران سایپا چند هفته پیش بود که پس از یک و نیم سال حضور ابراهیم صادقی روی نیمکت نارنجی پوشان، به دلیل قرار گرفتن در رتبه های انتهایی جدول رده بندی با این مربی خاتمه همکاری دادند و کمالوند را پس از بازگشت از بازی های اسیایی به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند تا وظیفه دشوار رساندن تیم به لیگ بیست و یکم را به سرانجام برساند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فراز کمالوند
نظرات شما
پیشخوان