تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰

آغاز نشست استانداران سراسر کشور با حضور وزیر کشور

نشست استانداران سراسر کشور از ساعتی قبل در محل وزارت کشور با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور آغاز شد. رئیس ستاد انتخابات کشور، ضمن ارائه گزارش تحلیلی از شرایط انتخابات آخرین آمادگی‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ را مرور کرد.

آغاز نشست استانداران سراسر کشور با حضور وزیر کشور

رویداد۲۴ ۲۵ روز پیش از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، استانداران سراسر کشور در نشستی با حضور وزیر کشور آخرین آمادگی برای برگزاری انتخابات را مرور کردند.

 نشست استانداران سراسر کشور از ساعتی قبل در محل وزارت کشور با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور آغاز شد.

در ابتدای این نشست که هم اکنون در حال برگزاری است، رئیس ستاد انتخابات کشور، ضمن ارائه گزارش تحلیلی از شرایط انتخابات آخرین آمادگی‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ را مرور کرد.

عرف با تاکید بر ۴ اصل سلامت، امنیت، بی طرفی و قانونمداری در روند اجرای انتخابات، قانونمداری و بی طرفی را اساس سلامت انتخابات برشمرد و خواستار توجه جدی بر تقویت انسجام و ثبات داخلی در روند اجرای انتخابات از سوی همه طرف‌های مرتبط با انتخابات شد.

در ادامه این نشست ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور مولفه‌های امنیت انتخابات را مطرح و ضمن ابراز رضایت از آمادگی‌ها در این عرصه توصیه‌های لازم را خطاب به استانداران مطرح کرد.

در این نشست همچنین، استانداران بوشهر، مرکزی، خوستان، زنجان، هرمزگان، گلستان، کرمان و فارس نکات مدنظر را در عرصه انتخابات مطرح کردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان