تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟

قیمت سهم‌های بورسی سبد سهام عدالت در آخرین روز کاری هفته کاهش یافت به طوریکه ارزش واقعی برگه‌های ۵۳۲ هزارتومانی به دلیل روند نزولی نمادهای شاخص‌ساز و تاثیرگذار به ۷ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴  شاخص بورس بعد از سه روز افزایش متوالی، امروز در ابتدای معاملات تغییر روند داد و کارش را کاهشی آغاز کرد به طوری که بعد گذشت ۳۰ دقیقه از آغاز معاملات شاهد عقب‌نشینی پنج هزار و ۳۰۰ واحدی شاخص کل بودیم. این روند تا پایان معاملات آخرین روز کاری هفته ادامه داشت و شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۱۹ خردادماه با کاهش ۸ هزار و ۸۲۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۴۱ واحد رسید. شاخص کل ۰.۷۶ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۸۳ درصد کاهش داشتند.

«فملی»، «فولاد» و «شستا» قرمزترین و اثرگذارترین نمادها بر شاخص کل امروز بودند. «غکوروش»، «برکت»، و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش واقعی اوراق سهام عدالت طی سه روز گذشته روندی افزایشی در پیش گرفته بود، اما امروز همپای افت شاخص کل روند نزولی داشت.

ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۶۰ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۷ درصد معادل ۵۶ هزار و ۳۹ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۸۱۶ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت

ارزش روز دارایکم

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۱۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۷۴۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۸۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد.

ارزش روز دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
پیشخوان